Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Must-read-bøger for unge iværksættere

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej unge helte,

Jeg er på udkig efter nyt læsestof. Jeg ser gerne at i foreslår alt hvad i mener er relevant for en ung iværksætter som mig. Der må gerne lægges særlig vægt på web, online markedsføring og web design/udvikling, men jeg læser også gerne bøger om idéudvikling og andet relevant læse stof, så bare fyr løs.

Mvh,

Nicolai Busekist Ohlsen.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Nexø
Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:08

Ejer af DopeLife - EST. 2011

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 21:13

Hey!

Der findes selvfølgelig en masse gratis derude, men jeg synes stadig der er en del værd at købe. 

4-timers arbejdsuge er en af de første bøger i iværksætter-genren jeg læste, og jeg er simpelthen så glad for den. Ligenu er den dog lånt ud til en kammerat. 

Virkeligheden er klog af Thomas Rosenstand er en af de næste bøger jeg skal have læst, da den ser god ud. 

Jeg fik på et tidspunkt Frederik Grøndholdt - som desværre er gået bort nu - til at lave et gæsteindlæg i form af en video på min blog. Her anbefalde han 5 bøger som i kan se i bunden af indlægget.

http://web-storm.dk/min-ivaerksaetter-historie-frederik-gronholdt-petersen/

De bedste hilsner
Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 21:14

Mark Vang:

Følger lige med her! :) 

Har selv lige læst Den komplette guide til passiv indkomst på nettet af Mikael Rieck. Den er gratis og kan downloades her http://www.antphilosophy.com/guiden-til-passiv-indkomst/  

Hej Mark,

Tak for dit svar. Den har jeg læst. Den er fantastisk og hurtigt læst!

Mvh,

Nicolai Busekist Ohlsen.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 21:15

Frederik Storm:

Hey!

Der findes selvfølgelig en masse gratis derude, men jeg synes stadig der er en del værd at købe. 

4-timers arbejdsuge er en af de første bøger i iværksætter-genren jeg læste, og jeg er simpelthen så glad for den. Ligenu er den dog lånt ud til en kammerat. 

Virkeligheden er klog af Thomas Rosenstand er en af de næste bøger jeg skal have læst, da den ser god ud. 

Jeg fik på et tidspunkt Frederik Grøndholdt - som desværre er gået bort nu - til at lave et gæsteindlæg i form af en video på min blog. Her anbefalde han 5 bøger som i kan se i bunden af indlægget.

http://web-storm.dk/min-ivaerksaetter-historie-frederik-gronholdt-petersen/

De bedste hilsner
Frederik

Hej Frederik,

Tak for dit svar og dine anbefalinger. Jeg har netop købt 4 Hour Work Week, så den skal jeg naturligvis have læst. Jeg kigger lige på videoen, og ja, det er en skam at så passioneret en iværksætter som Frederik Grøndholdt er gået bort. Et stort tab!

Mvh,

Nicolai Busekist Ohlsen.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:32

Jeg har lige læst SEO-LEX. Den er fantastisk!

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 21:32

Jeg vil anbefale en så old school bog som Rich Dad - Poor Dad. Den er jeg selv glad for at have læst (hørt på lydbog) i en ret ung alder.

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 21:37

Alexander Baandrup Larsen:

Jeg har lige læst SEO-LEX. Den er fantastisk!

- Alexander Baandrup Larsen 

Hej Alexander,
Jeg er sikker på at SEO-LEX er en god bog, men jeg har simpelthen ikke råd til så dyr en bog.
Mvh,
Nicolai Busekist Ohlsen.

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 21:38

Klitgaard:

Jeg vil anbefale en så old school bog som Rich Dad - Poor Dad. Den er jeg selv glad for at have læst (hørt på lydbog) i en ret ung alder.

Hej Klitgaard,
Tak for anbefalingen. Jeg tager et kig på den.
Mvh,
Nicolai Busekist Ohlsen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)