Jeg har startet en ny virksomhed som jeg har mål om skal blive et stort hit Danmark!
Sitet er nyudviklet og jeg har frygteligt meget brug for noget feedback om der er noget der umiddelbart kan gøres bedre for at interessere flere kunder!
Jeg bruger også facebook til at promovere firmaet men jeg ved ikke om mine taktikker virker.
Har i nogle gode råd til hvad jeg kunne gøre bedre.
Jeg synes faktisk godt om din nye hjemmeside. Kan godt lige bannerne osv. Og jeg fandt hurtigt ud af hvad det egentlig er du tilbyder.
Din hjemmeside skal nok SEO optimeres en smule, det kan man enten selv gøre, eller få folk til udefra. Dog kan dette godt blive en dyr fornøjelse nogle steder. Men tag evt. og kig forbi backlinks.nu - de har en super service til billige penge.
Et spørgsmål kommer der lige med på vejen. Nu har jeg faktisk en ødelagt iPhone 4 der skal have ny skærm og bagfront .. Nu fandt jeg det på din side til 1299,- kr. Men skal jeg kontakte de forskellige værksteder, for at få en pris på at få det skiftet? Eller er det inkluderet i prisen? Det kan jeg ikke helt finde ud af.
Ellers flot hjemmeside og Facebook er en god ide at lække kræfter i, jeg har stor glæde af min Facebook Fan side.
Tusind tak for kritik og ja SEO er noget jeg skal i gang med så jeg kan komme højere op på google.
Jeg er glad for dit spørgsmål omkring om prisen inkluderer udskiftningen på værkstedet og det er noget der måske skal fremgå tydligere på iMadeus.dk. Så svaret til dit spørgsmål er at alt selvfølgelig er alt inkluderet i prisen. Bare skriv hvis du skal have noget lavet.
Facebook er noget jeg lige skal lære lidt bedre da jeg kan se min nuværende konkurrence er alt for rodet til at folk forstår og deltager.
Jeg har lige tjekket dit site ud og det fungerer også rigtigt godt, en lille ide du måske kan lege med hvis du vil have større effekt af dine bannere. Prøv at tinte din baggrundsfarve så den ikke korrelere for meget med din hjemmesidebaggrund. Jeg tænker det er meningen men salgspsykologisk er det ikke ligeså fængende som når der kommer lidt rød i. Højt tænkt og bare en ide:)