Jeg har lavet en brøler, ved ikke lige om det er en stor fejl eller ej, eller om det over hoved er en fejl, men her kommer det. Jeg er kommet til at installere wordpress engelsk version på min hjemme side, og er rimelig dårlig til engelsk, så hvad gør jeg hvis jeg gerne vil have den danske, men allerede har engelsk på min side, håber i kan hjælpe hilsen Andreas, og tak på forhånd :).
De skal placeres i denne mappe i din installation: wp-content/languages.
Mappen skal du kunne nå via dit FTP-program.
Derudover skal du rette denne linje i din wp-config.php:
define('WPLANG', '');
Ret den til:
define('WPLANG', 'da_DK');
Hvis du synes, at det lyder svært, så send mig dit login til dit site. Så skal jeg gerne rette det uden beregning.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Du skal helt klart bare installere sproget dansk (tilføjelse) og så aktivere det. For går ud fra du har en fungerende side. Ser du dog den eneste løsning, at slette og geninstallere. HUSK! at tage en backup. God fornøjelse
Jeg siger tak for hjælpen til jer alle sammen, svarene lyder meget anderledes, men det lyder da heldigvis til at de alle sammen virker, så må jeg jo bare prøve dem indtil det virker, og heldigvis har jeg ikke gjort så meget ved min side endnu så det går nok. Tak for hjælpen igen :)
Okay jeg er nok verdens største idiot til det her. Kan virkelig ikke finde ud af det, og det skal lige siges jeg har ikke noget brugeligt på min hjemmeside overhovedet. hvad gør jeg?
tak for hjælpen på forhånd det er mig der er en "idiot" håber i kan og vil hjælpe :)