Jeg har fået et fordelagtigt tilbud fra en kinetisk agent om levering af T-shirt. Start gebyret lyder på 2000 Euro, som bliver delt imellem køberne af T-shirts. Så jo flere der ønsker at aftage varer, jo mindre bliver omkostningerne til gebyret. Minimumsbestillingen af T-shirt er 150 stk. Agenten har også oplyst, at der er mulighed for at få tryk på T-shirten. Der skal bare forelægge en tegning eller et billede af det ønskede tryk. Har dette jeres interesse vil jeg meget gerne høre fra jer. Venlig Hilsen Dennis Kristensen , ringsted_4100@hotmai.com |
Jeg er ikke selv interesseret i dit tilbud, men...
Hvordan har du været i kontakt med denne kinesiske agent? Er du sikker på kvaliteten af disse t-shirts? Man skal være meget omhyggelig når man vælger at importere fra Kina. Kvaliteten kan nemlig være utrolig dårlig, men der bliver dog også lavet ganske fornuftige kvalitetsvarer. Jeg tror de fleste forretningsmænd herhjemme besøger fabrikken inden de vælger at indgå en aftale, eller har fået firmaet anbefalet af en kollega eller ven (jeg ved godt at du ikke har i sinde at rejse dertil). Mit råd er bare: pas på, 15000 kr. er mange penge! :-)