Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en billig kompetent programmør? Se her!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 133
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg står i en situation, hvor jeg mangler penge, derfor kan jeg tilbyde mig selv utrolig billigt den næste måned og i en længere periode er også muligt. Mangler du en programmør til at udvikle noget software eller en hjemmeside så er du kommet det helt rigtige sted.

Ønsker du ikke blot en ny joomla/wordpress/magento side, så er det mig som kan håndtere din opgave.

Hvis du står og mangler en til specifikt og løse en opgave eller to, kan du se mine kompetencer hernede under. Jeg har et samarbejde med en grafikker, som kan løse grafiske opgaver, hvis det er behov for det.

Jeg er ikke en udvikler, "som tager den på rutinen" jeg bestræber mig på at finde den bedste mulige løsning på en problemstilling. Jeg ønsker og udvikle mine kompetencer og blive endu bedre til det jeg laver, derfor er du også sikker på at få en løsning som er af top kvalitet.

Kompetencer:

C#
ASP.NET
ASP.NET MVC
WPF
OOP
Webservices
Websockets
XHTML/CSS
Javascript
jQuery
Ajax
Udvikler i Design Patterns.

Mvh.
Matias Korn
www.matiaskorn.dk
matias@matiaskorn.dk
+45 60 74 06 50

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:42

Hvad er utroligt billigt? Hvor meget skal du havde for hele måneden!

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Mar 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:44

Kan du kode i Drupal?

Tilmeldt 8. Jun 11
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 15:48

Jeg står i den heldige situation, at jeg er 17 og det er ligepræcis den absolut sidste måned, hvor jeg ikke skal betale skat(frikort).

Det er lidt svært og sige direkte hvis jeg skulle arbejde en hel måned på en bestemt opgave, men kunne forstille mig at en 4-7000kr kan gøre det.

På trods af at jeg kun er 17, så ved jeg hvad det vil sige og være på en arbejdsplads og hvordan man skal opføre sig.

Dog er det svært og sige en bestemt pris. Man kommer meget længere med at kontakte mig.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:48

Jeg har også brug for en der kender til Drupal har nogle små ting jeg godt vil have fixet og tilføjet til CykelCentralen.dk

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 8. Jun 11
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 15:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det sådan at drupal er udviklet i php, men jo kan godt udvikle i php, dog er jeg langt fra lige så stærk i php, end c#. Send en besked med opgaven og jeg ser på det.

Tilmeldt 8. Jun 11
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 15:52

Send mig en besked og jeg ser på det, om jeg kan løse det, da det er et andet programmeringssprog som drupal er udviklet i.

Fra København S
Tilmeldt 7. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:41

Hej Matias,

Top fedt du har blod på tanden og gerne vil have noget at lave.. 

lad mig høre: hvor meget tid har du, kender du Umbraco?

/sune

Tilmeldt 8. Jun 11
Fra  Korn Solutions v/Matias Korn Skrevet kl. 23:58

Hej,

Jeg kender til Umbraco, men har ikke en dybtegående kendskab til det, har ikke arbejdet med deres API direkte så meget, altså programmere plugins, men kommer an på dine opgaver :) du er mere end velkommen til at sende mig en besked :)

Fra København S
Tilmeldt 7. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 11:36

Hvad med tiden, hvor meget har du af den?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)