Hej alle,
Jeg er med på, at man måske gør sig selv en tjeneste i forhold til Google ved at lave en masse sider med en masse tekst på, men nu er det jo ikke google der skal købe/prøve systemet - det er brugerne. Omvendt kommer brugerne aldrig ind på sitet, hvis ikke det ligger højt på Google. Lad mig høre din mening og hvis du har et eller flere links til sider som er rigtig gode til at præsentere deres online produkt, så smid dem endelig med en lille forklaring på, hvad du mener virker godt hos dem. Så kan vi alle måske lære lidt. :-) På forhånd tak for hjælpen. |
Hej
Det er svært at komme med en løsning som passer på alle systemer.
Du gør klogt i at gøre nogle overvejelser om hvem dine bruger/kunder er og i hvilken situation de befinder sig i.
Føste gang en bruger kommer inde på din hjemmeside, har kunden behov for at bliver bekræftet i at det er den 'rigtige' side hun er landet på. Her vil det være godt med nogle screenshots som udstråler tillid og kort tekst.
Derefter er kunden ved at være moden til at sætte sig ind i hvilke funktioner dit system tilbyder og hvor nemt det er at bruge, her vil korte demo videoer være gode, men lav dem også som en række skærmbillede med kort beskrivelse, så dem som ikke har mulighed for at se video med lyd på også har en mulighed.
God lange beskrivelser som landingssider er guf for Google, de skal linke til dine hovedsider.
Lange videoer kan du bruge, hvor du skal i dybden i et emne, med de er nok bedst til de kunder, som har besluttet sig for at prøve dit system.
Håber du kan bruge ovenstående input. Det er også nogle tanker som jeg selv går med i øjeblikke til min egen side.
Er der andre som har nogle input, så kom endelig med dem.
/Jakob