Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WishList? En udfording for de dygtige

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg sidder og roder rundt med WishList plugin til WordPress således at jeg kan få et medlemssystem på min hjemmeside. Jeg har efterhånden ordnet de fleste bugs i systemet med jeg mangler dog én som jeg ikke kan greje.

Det drejer sig om følgende: Når man skal registrere sig som bruger, følger man dette link
http://skorstensfejerdata.dk/?page_id=56&reg=1317848643  

Man fylder informationerne ind (i er velkomne til at prøve) og så bliver man sendt til en side hvorefter der går 5 sekunder og så redirecter den til en URL der ikke findes. 

Hvordan ændrer jeg denne URL til noget der faktisk virker således man ikke rammer en 404?

Hvis nogen har svaret eller kan bruge 30 sekunder på at hjælpe så ville jeg værdsætte det; jeg leder i samme åndedrag efter en ny WordPress freelancer til et par andre opgaver, så det kan være vi kan finde ud af noget.

mvh

Kehler 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 16:34

Kehler:

Hej Amino'er

Jeg sidder og roder rundt med WishList plugin til WordPress således at jeg kan få et medlemssystem på min hjemmeside. Jeg har efterhånden ordnet de fleste bugs i systemet med jeg mangler dog én som jeg ikke kan greje.

Det drejer sig om følgende: Når man skal registrere sig som bruger, følger man dette link
http://skorstensfejerdata.dk/?page_id=56&reg=1317848643  

Man fylder informationerne ind (i er velkomne til at prøve) og så bliver man sendt til en side hvorefter der går 5 sekunder og så redirecter den til en URL der ikke findes. 

Hvordan ændrer jeg denne URL til noget der faktisk virker således man ikke rammer en 404?

Hvis nogen har svaret eller kan bruge 30 sekunder på at hjælpe så ville jeg værdsætte det; jeg leder i samme åndedrag efter en ny WordPress freelancer til et par andre opgaver, så det kan være vi kan finde ud af noget.

mvh

Kehler 

For 150dkk an hour We can help, but I am sure there are people here that will do it for free :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:12

Well, seeing that i have absolutely no idea what is causing the problem, it could be anything from 1 hour to 100 hours; ill get back to you if nobody is able to resolve the issue! Thanks.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44

Overhovedet ingen dygtige hoveder der har lyst til at bruge 5 minutter på at vise deres evner indenfor dette felt? ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45
Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 15:10

det er nok en lillebitte fejl i den fil der videresender dig, kan desværre ikke hjælpe så meget, da jeg jo ikke har adgang til den fil det drejer sig om.

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15

andreashdk:
det er nok en lillebitte fejl i den fil der videresender dig, kan desværre ikke hjælpe så meget, da jeg jo ikke har adgang til den fil det drejer sig om.

Ja det skal du jo selvfølgelig have :) find mig på skype

Frederik Kehler - Pensacola, FL - jeg sidder klar nu.

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 15:34

jeg vil gerne se om jeg kan løse det for dig ;)
skal lige have skype installeret :) 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:19

For hvert medlems niveu kan du sætte hvilken side der skal redirectes til efter 1) registrering og 2) log ind.

Jeg plejer at sætte begge til den samme side, men det er jo valgfrit.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52

Rasmus Lindgren:
Jeg plejer at sætte begge til den samme side, men det er jo valgfrit.

Hej rasmus!

Tak for dit meget flotte indlæg med billede og det hele! 
Jeg har prøvet at ændre siderne frem og tilbage, men uden resultat! :( desværre.  

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)