En webmaster sagde til mig det er normalt webmaster tager flere opgaver samtidigt imellem en opgave han gav et ½ pris tilbud mod at kunne tage en opgave imellem sine andre opgaver Siger der nok sker noget løbende ugen da der er ikke andre opgaver, jeg kan regne med færdige næste uge da der er ikke andre opgaver. Nu sker følgende den næst uge får en ekstra opgave og hvad sker næst uge en ekstra opgave og næste uge igen en ekstra opgave , hvor mange uger skal man vente før man vil mene man bliver bundfanget Sidste ender med jeg bliver sur sms er ringer løs og mailer løs og klager over ventetiden Han kræver fuld pris til sidste vidste til sidste vis ikke skal tage imellem sine opgaver Jeg har betalt beløbet som han siger han vil lave opgaven til. Vi har ikke underskrevet kontrakt meget stor dumhed Er det normalt at webmaster gør sådan, han sagde jeg skulle skrive herinde og spørge om det Hvad ville i gøre i min situation ville efter flere uger siger ekstra opgaver betale fuld pris for at blive færdig hurtigt eller hvordan er webmaster normalt . Tror mest det mig der vælger de for billige webmaster konstant og der viser sig lidt for mange minusser set i forhold prisen i sidste ende og det bare en undskyldning de forsinker for de vil helst ikke arbejde til den pris i sidste de fleste webmaster og ønsker reelt fuld pris selv om den bliver forsinket set i mine øjne. Sidst hvad vil i mene der er god etik en webmaster skal gøre ved en billige pris , hvad vil tilbyde en kunde hvad vil i som kunde finde jer i ,vis prisen skulle være billige jeg er bare træt af at vente , på småting og jeg bliver færdig og vil bare videre med mit iværksættere projekt |
Hej Michael ...
nu ved jeg ikke hvad du nøjagtigt mener med webmaster ... webmaster betragter jeg normalt som at vedligeholde en side for en kunde.... opdatere , lægge nye ting på , lave backups og i den retning...
Jeg har dog på fornemmelsen at du mener ham som er ved at bygge en ny side op for dig ?
Det er altid en svær balancegang at tage ordrer ind , man har jo ikke ret meget lyst til at sige nej til penge i pungen ...
Når det sker at jeg har fået for meget skrabet sammen sommetider, ja så er der ikke ret meget andet at gøre end at enten arbejde nogle flere timer i døgnet , og så ellers prøve at fordele sol og vind lige mellem sine kunder, så der sker fremgang med alle projekter...
Man har jo også en mulighed som leverandør at lave lidt elistik i leverings datoen til de kunder der betaler fuldpris (det er rart nok lige at have en dag ekstra hvis der skulle være noget der driller eller som kunden ikke er helt tilfreds med på siden, så har man lidt tid at få det på plads indenfor tidsrammen) ... nogle gange kan man så tjene lidt tid ind der til nogle af de andre projekter man har i gang.
Hvad du skal gøre er en svær en , vælger du at vente , ja så går der jo tid med det ... vælger du en anden skal lave det færdigt , ja så koster det ekstra ....
Under alle omstændigheder synes jeg det er ret dårligt af din webmand at han ikke får gjort det færdigt for dig ..... måske han havde haft mere travlt med at få det færdigt hvis der ikke var falden betaling ?
/Claus