Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

billige webmaster hvor lang tid er i orden at vente ekstra tid og hvad vil mene er god etik hvad en webmaster gør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

En webmaster sagde til mig det er normalt webmaster tager flere opgaver samtidigt imellem en opgave

han gav et ½ pris tilbud mod at kunne tage en opgave imellem sine andre opgaver

Siger der nok sker noget løbende ugen da der er ikke andre opgaver, jeg kan regne med færdige næste uge da der er ikke andre opgaver.

Nu sker følgende den næst uge får en ekstra opgave og hvad sker næst uge en ekstra opgave og næste uge igen en ekstra opgave , hvor mange  uger skal man vente før man vil mene man bliver bundfanget

Sidste ender med jeg bliver sur sms er ringer løs og mailer løs og klager over ventetiden

Han kræver fuld pris til sidste vidste til sidste vis ikke skal tage imellem sine opgaver

Jeg har betalt beløbet som han siger han vil lave opgaven til.

Vi har ikke underskrevet kontrakt meget stor dumhed

Er det normalt at webmaster gør sådan, han sagde jeg skulle skrive herinde og spørge om det

Hvad ville i gøre i min situation ville efter flere uger siger ekstra opgaver betale fuld pris for at blive færdig hurtigt eller hvordan er webmaster normalt .

Tror mest det mig der vælger de for billige webmaster  konstant og der viser sig lidt for mange minusser set i forhold prisen i sidste ende og det bare en undskyldning de forsinker for de vil helst ikke arbejde til den pris i sidste de fleste webmaster og ønsker reelt fuld pris selv om den bliver forsinket set i mine øjne.

Sidst hvad vil i mene der er god etik en webmaster skal gøre ved en billige pris , hvad vil tilbyde en kunde

hvad vil i som kunde finde jer i ,vis prisen skulle være billige

jeg er bare træt af at vente , på småting og jeg bliver færdig og vil bare videre med mit iværksættere projekt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 15:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael ...

nu ved jeg ikke hvad du nøjagtigt mener med webmaster ... webmaster betragter jeg normalt som at vedligeholde en side for en kunde.... opdatere , lægge nye ting på , lave backups og i den retning...

Jeg har dog på fornemmelsen at du mener ham som er ved at bygge en ny side op for dig ?

Det er altid en svær balancegang at tage ordrer ind , man har jo ikke ret meget lyst til at sige nej til penge i pungen ...

Når det sker at jeg har fået for meget skrabet sammen sommetider, ja så er der ikke ret meget andet at gøre end at enten arbejde nogle flere timer i døgnet , og så ellers prøve at fordele sol og vind lige mellem sine kunder, så der sker fremgang med alle projekter...

Man har jo også en mulighed som leverandør at lave lidt elistik i leverings datoen til de kunder der betaler fuldpris (det er rart nok lige at have en dag ekstra hvis der skulle være noget der driller eller som kunden ikke er helt tilfreds med på siden, så har man lidt tid at få det på plads indenfor tidsrammen) ... nogle gange kan man så tjene lidt tid ind der  til nogle af de andre projekter man har i gang.

Hvad du skal gøre er en svær en , vælger du at vente , ja så går der jo tid med det  ... vælger du en anden skal lave det færdigt , ja så koster det ekstra ....

Under alle omstændigheder synes jeg det er ret dårligt af din webmand at han ikke får gjort det færdigt for dig ..... måske han havde haft mere travlt med at få det færdigt hvis der ikke var falden betaling  ?

/Claus

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 15:14

Din webudvikler arbejder jo netop under de vilkår der blev aftalt i tilbuddet. Han har givet dig et tilbud på 50% af prisen under betingelse af at din opgave ryger nederst i prioriteringen i forhold til andre opgaver. Han tilbyder også at du kan få din opgave øverst i bunken imod at du selvfølgelig betaler fuld pris for udførelsen. 

Jeg mener ikke at din webudvikler i denne situation har gjort noget galt. 50% af udviklingsprisen er et væsentligt nedslag og jeg mener ikke du har krav på mere end du får. 

Det er ikke første gang du har problemer med din webudvikler, jeg forstår simpelthen ikke hvorfor du stadig ikke har lært noget. Gang på gang vælger du den billige løsning, betaler forud og får ikke det du mener at du har betalt for (det mener jeg dog ikke nødvendigvis er tilfældet i denne sag). Mon ikke det var en billigere løsning hvis du havde valgt et seriøst firma fra start og betalt det det koster at få en hjemmeside op at køre? 

Fra Jelling
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Lukic Skrevet kl. 15:20

Hej Mikael

Det eneste rigtige at gøre for dig er vel at sørge for at dit projekt bliver afsluttet?

Send mig en mail på srdjan@lukic.nu og lad os snakke om hvad du mangler at får lavet. Så er jeg sikker på at jeg vil kunne give dig et godt tilbud og løse opgaven for dig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:28

gweb:

Din webudvikler arbejder jo netop under de vilkår der blev aftalt i tilbuddet. Han har givet dig et tilbud på 50% af prisen under betingelse af at din opgave ryger nederst i prioriteringen i forhold til andre opgaver. Han tilbyder også at du kan få din opgave øverst i bunken imod at du selvfølgelig betaler fuld pris for udførelsen. 

Jeg mener ikke at din webudvikler i denne situation har gjort noget galt. 50% af udviklingsprisen er et væsentligt nedslag og jeg mener ikke du har krav på mere end du får. 

Det er ikke første gang du har problemer med din webudvikler, jeg forstår simpelthen ikke hvorfor du stadig ikke har lært noget. Gang på gang vælger du den billige løsning, betaler forud og får ikke det du mener at du har betalt for (det mener jeg dog ikke nødvendigvis er tilfældet i denne sag). Mon ikke det var en billigere løsning hvis du havde valgt et seriøst firma fra start og betalt det det koster at få en hjemmeside op at køre? 

der er ca gået 1 år med ham her snart så efterhånden måske lige lovlige mange gange langt sidste i bunden mangler lige et par timer færdig går tid og tid .

lige nu lige opgave på opgave får han ind og jeg er et nervevrag

der er da ingen der kan forvente man kan vente på 1 times arbejde over 1 måneden og betaler foruden, jeg skal også være færdig på et tidspunkt med min side og med nuværende tempo kan jeg ikke forvente det bliver færdig heller ikke til næste år

der må være tid hvor man sige at billige ikke svare sig mere og den er i hvert fald overskredet langt lige nu for mig for mit vedkommen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:53

Prøver finde ud ad hvad skal gøre

Han Siger husleje og så lang tid får andre opgaver ind siger han lige nu min side er forsinket på ubestemt tid , dette var ikke det han sagde i starten men der var heller ikke opgaver næste uge

Skal betale fuld pris vis skal ske noget nu , men burde  bedre forklaret mig minusset ved start af.

Vis jeg betale fuld pris har jeg både tabt lidt indtægt fordi alt ikke har fungeret og oveni skal betale fuld pris.

Har dog forstået på vises er det okay skik bare sige måneden efter måneden færdig med sidste men der kommer hele tiden nyt og hver uge siger tid og når, siger sikkert tid må man tro på folk.

Vis ikke vil gøre det færdig for et lille ekstra beløb må jeg vælge en anden , dog skal jeg lige finde ud hvad er rimelige om overhovedet skal betale ekstra , et sikkert jeg betaler ikke fuld pris så heller dropper jeg

Nu har jeg i hvert hørt lidt af andres mening og men har faktisk arbejdet med vildt mange det er bare gået normalt cirka et år og samme hver gang lige nu siger bare lige sidste kommet ekstra udgifter han ikke havde beregnet en ødelagt bil og badeværelset skulle ordens og der kom lige en fartbøde

Ville være flink i starten men ville sige før meget sent at det tog ekstra da han siger han var ærlige og gerne ville holde den pris , derfor lovet der skete noget for den lovet pris konstant , men når snakker telefon siger også mangler til husleje jeg siger betaler 15.000 kroner han siger alt for meget så betaler lidt over 5000 kroner mere igen , dog sker  han tager ekstra opgaver spørger så hvorfor han siger mangler penge , var det ikke bedre siger jeg betalte 15.000 kroner , men siger det er for meget , men her 8 måneder efter ender det med 15.000 kroner men mangler kun et par timer, men bliver sikkert mere til end altså de 15.000 kroner som sagde var for høj pris i starten

Tro mig har tilbudt det store beløb fra start af men udgifter som han ikke havde regnet med gør han flytter min opgave væk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)