Det jeg gerne vil er at module positionerne for "Intro tekst" og "video boks" skal forsvinde hvis der ikke er tildelt noget indhold (Som skal være aktuelt på mine undersider) Med andre ord, jeg vil have designet til at flytte sig op over deres position hvis de ikke er aktive.
Er det muligt fordi min lille hjerne kan ikke greje den.
Eksempel:
Hvis du ser forside af www.breakbuddy.dk kan du se tekst og video knap
Det seer ud til at det er kodet ind i templaten, højden på det område du har fjernet modulerne fra er kodet i CSS. Er der nogle indstilliger i den templaten ? og hvordan så den ud der hvor du købte den.
Har sidet og kigget lidt på det og kan ikke se en nemløsning på det, man kunne godt ændre i CSS'en så området ikke havde en fast højde, men det kommer til at gå ud over resten af designet. Den mørke baggrund ved knapperne læs mere og hent appe'en, er en del af et baggrundsbillede, som starter på toppen af siden, og vil derfor ikke flytte med op, og når den faste højde fjernes så vil knapperne også rykke lidt op.
Man kan godt ændre i templaten, sådan det virker som du gerne vil have det, men som jeg ser det kræver det som minimum, ændringer i både CSS filen og HTML filen, og for at det bliver rigtig godt er der også et baggrundsbillede der skal skiftes ud.
Det kan laves enten med en page suffix, eller ved at lave to udgaver af den samme template hvor du så retter den ene til og bruger på de sider du ikke vil have headeren på.
Ja den er ikke helt fornuftig kodet, men igen man får hvad man betaler for...
Tror jeg koder en sub-page udgave af templaten, men problemet er nu at der hvor man normal kan vælge hvilke menuer templaten skal tilknyttes får jeg blot:
Grunden til jeg ikke kunne tildele standard skabelon var:
Min template "Breakbuddy" var sat til default som den skulle... Hvis jeg havde tænkt mig om kan man selvfølgelig ikke tildele default til noget specfikt da den jo dækker alle siderne.
Det jeg så gjorde var at lave en ny header i en ny template som jeg så kunne assigne til de forskellige menu punkter og nu spiller det
Ser godt ud med det nye design, men der er lige et par bugs i det nye tema:
I firefox til Mac OSx, der går teksten, "Til kamp mod Kontorkartofler!" er flyttet op så den overlapper lidt med logoet.
Tror du har fået skåret lidt for meget af de to baggrundsbilleder i toppen, for knapperne Læs mere og hent app´en er kommet ud af det sorte område, så det ser forkert ud og teksten i mellem knapperne, falder næsten i med baggrunden. Det er testet både i Chrome og Firefox, til Mac OSx