Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hvorfor kommer få men ikke alle mine sider frem på google når man søger på ballonbukser

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra kbh
Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man søger på ballonbukser å google kommer der 4 af mine sider fra fra www.lamoef.dk frem. Jeg har rigtig mange sider om ballonbukser på og ville mene at mindst 10 andre skulle dukke frem sammen med de andre.

Er der nogen med indsigt i SEO der kan forklare hvorfor det ikke sker.

mvh

Thomas 

Ballonbukser, drengebukser, pigebukser og voksenbukser fra La/Møf. Find os på www.lamoef.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:24

Prøv at gå på google og søg: site:lamoef.dk

Så kommer alle de sider på hjemmesider der er indexeret hos google, men det kan jo bare være at de sider du ikke kan finde på søgningen ballonbukser er meget langt tilbage i google

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:29

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra kbh
Tilmeldt 25. Oct 08
Skrevet kl. 20:31

hmm der kommer knap 3000 sider frem. Så mange produkter har jeg slet ikke.

Ballonbukser, drengebukser, pigebukser og voksenbukser fra La/Møf. Find os på www.lamoef.dk

Fra kbh
Tilmeldt 25. Oct 08
Skrevet kl. 20:34

Tak for svar michael. Jeg troede at 14 links var ganske ok for et site som mit. Jeg kan da ikke se hvorfor folk gerne vil linke til mit site. Er det noget man betaler sig fra og er det ikke lidt snyd og bliver fanget af google?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:41

thomas hansen:

Tak for svar michael. Jeg troede at 14 links var ganske ok for et site som mit. Jeg kan da ikke se hvorfor folk gerne vil linke til mit site. Er det noget man betaler sig fra og er det ikke lidt snyd og bliver fanget af google?

Nej man betaler sig ikke fra at få links, man skaber blandt andet links på en naturlig måde ved at huske at skrive sin webadresse i sin signatur fx på amino, man laver naturlige links ved at man fx kommentere på en blogs indlæg og husker at skrive sin webadresse og ja der findes 1000vis af andre metoder som er fuldt ud lovlige, og som anses som naturlige. Det er ikke at snyde, og det kan sammenlignes lidt med reklamer på TV, eller de reklamer du modtager med posten.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:42

vis  man motiveret kommer  links skriv prees medelers nyheder din side og forbedre din side i en evighed blog gerne på siden dagligt arbejde gerne som mig 30 plus timer om dagen

videoer alt muligt nyheder i en evig iværksættere passion, man er jo iværksættere og vil have den bedste side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
30 plus timer om dagen
Gad godt lige have de ekstra 6 timer om dagen :) hvordan gør du...? hæ

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra kbh
Tilmeldt 25. Oct 08
Skrevet kl. 21:06

Tak Jimmy, det må være sider der bygges automatisk af magento webshoppen jeg bruger. Der må være en måde at slå det fra. Håber at de manglende links og de "dobbelte siderr" er mine eneste problemer

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)