Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor ville I finde Jeres massør??

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tine.

Den første massør vi havde fandt vi gennem ABSI - måske var det en idé at kigge lidt på det (www.absi.dk).

Vores nuværende er en jeg kender privat.

De bedste hilsner,
Pouline
Fra Vestbjerg
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Fra  Viva Consult Skrevet kl. 09:13

Hej.

Jeg tilbyder prof. massage i Nordjylland.

Se min hjemmeside www.vivaconsult.dk

Med venlig hilsen

Vagn Steensgaard

Lægeeksamineret Fysiurugisk Massør

Phone: +45 98 29 61 86   

Mob: +45 40 63 44 46  

Fra Skanderborg
Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 11:11

Hej Tine,

som du kan se af svarene indtil nu, så er der stor forskel på hvor folk ville lede efter en massør. Så det handler ikke om at finde én bestemt måde at markedsføre sig på - det er bedre at gå via så mange relevante kanaler som muligt.

Sørg for at du bliver fundet via Google, annoncér i lokalaviser, hæng opslag op og del flyers ud, fortsæt med at sende breve til virksomhederne og følg op pr. telefon (men justér dit budskab hvis det ikke virker, måske er dit tilbud ikke fængende nok eller måske skal du have en professionel til at kigge på brevet), send pressemeddelelser ud, brug dit netværk og meld dig gerne ind i nye (som f.eks. ABSI eller måske noget mere lokalt), bliv ved med at fortælle dine privatkunder at du også tilbyder firma-massage osv. osv.

Det kræver en masse benarbejde i starten, men det vigtigste er at dine kunder er glade og tilfredse. Så skal det nok blive lettere efterhånden som rygtet spreder sig.

Pøj pøj!

Hilsen
Linda

Vil du have flere kunder?
www.lt-marketing.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)