Jeg har pr. 1/1-07 åbnet klinik med professionel fysiurgisk massage og hvor jeg kører ud til virksomheder, hvor jeg normalt er en dag og medarbejderne kommer og får 25 min massage. Jeg har prøvet at sende breve ud til udvalgte virksomheder. Her har jeg skrevet et brev, hvori der står en kort beskrivelse om hvad det er og går ud på, hvor jeg samtidig har vedlagt min brochure og visistkort, men har ingen respons fået. Jeg har også prøvet at ringe til nogen stykker, og her har det hellere ikke givet bonus. Så mit spørgsmål til Jer er , hvis I skulle finde en massør til jeres virksomhed, hvor ville I så lede?? Altså hvordan kommer jeg bedst i kontakt med virksomhederne? De virksomheder som jeg er ude i, er super glade for det og er så positive. Men for at få forretningen til at løbe rundt, så ville det være fedt med flere virksomheder :) De virksomheder jeg er i nu, har jeg fået ved at en af deres medarbejdere har været i klinikken og de har så forslået deres ledelse en virksomhedsordning, så på den måde har jeg fået en fod inden for døren. Har I nogen gode idéer?? |
Vi har faktisk så sent som idag snakket om massør på kontoret, og det første jeg gjorde var at gå på google og søge på Massør+vejle.
Og ja det er vel efterhånden blevet standard procedure med ALT, ligemeget om det er et firmanavn, nye underbukser eller hva dælen jeg skal finde, så er første sted stort set altid google, med mindre jeg kender et andre, mere præcist sted at lede. Som f.eks. edbpriser, når vi snakker nyt computer udstyr.