Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor ville I finde Jeres massør??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har pr. 1/1-07 åbnet klinik med professionel fysiurgisk massage og hvor jeg kører ud til virksomheder, hvor jeg normalt er en dag og medarbejderne kommer  og får 25 min massage. 

Jeg har prøvet at sende breve ud til udvalgte virksomheder. Her har jeg skrevet et brev, hvori der står en kort beskrivelse om hvad det er og går ud på, hvor jeg samtidig har vedlagt min brochure og visistkort, men har ingen respons fået. Jeg har også prøvet at ringe til nogen stykker, og  her har det hellere ikke givet bonus.

Så mit spørgsmål til Jer er , hvis I skulle finde en massør til jeres virksomhed, hvor ville I så lede?? Altså hvordan kommer jeg bedst i kontakt med virksomhederne?

De virksomheder som jeg er ude i, er super glade for det og er så positive.  Men for at få forretningen til at løbe rundt, så ville det være fedt med flere virksomheder :)

De virksomheder jeg er i nu, har jeg fået ved at en af deres medarbejdere har været i klinikken og de har så forslået deres ledelse en virksomhedsordning, så på den måde har jeg fået en fod inden for døren.

Har I nogen gode idéer??

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:38
Vi har faktisk så sent som idag snakket om massør på kontoret, og det første jeg gjorde var at gå på google og søge på Massør+vejle.

Og ja det er vel efterhånden blevet standard procedure med ALT, ligemeget om det er et firmanavn, nye underbukser eller hva dælen jeg skal finde, så er første sted stort set altid google, med mindre jeg kender et andre, mere præcist sted at lede. Som f.eks. edbpriser, når vi snakker nyt computer udstyr.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:43
Min kone er fysioterapeut, så jeg ville nok starte med at lede efter hende.

Derudover ville jeg nok tjekke den seneste ugeavis, hvor jeg kan huske, at jeg har set en annonce for en lokal.

mvh Hans

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:46
Dato: 24-04-2007 22:42:46 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Min kone er fysioterapeut, så jeg ville nok starte med at lede efter hende.

Hans - du arbejder for meget, hvis du ligefrem skal lede efter konen når du endelig forlader arbejdet

Derudover vil jeg egentlig støtte Hans'' udtalelse, jeg kunne også finde på at lede i avisen hvis den alligevel lå på kontoret.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:23
Hejsa

Min kæreste står faktisk lidt i samme situation. Hun er uddannet fysioterapet, men vil gerne have lidt massør jobs ved siden af.

Vil foreslå det som de andre har foreslået plus at du for at få en fod indenfor giver dem et knaldtilbud som de ikke kan afslå. F e.ks gratis massage for alle i virksomheden 4 timer en dag. På den måde lærer de dig at kende og og de vil lige pludselig opdage at de synes det var rigtig rart at prøve, og nogle vil måske enda foreslå hvorfor man ikke gjorde det til en fast  f .eks onsdags begivenhed og så kører møllen ellers. Du skal især prøve at få nogle af beslutningstagerne "under hænderne".

Men skriv først til dem, med tilbudet og ring dem så efterfølgende op. Nogle gør det også omvendt, men det er hvad du finder bedst. De kan næppe sige nej til sådan et tilbud.

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:53

Jeg er enig med Hans, jeg ville nok nærmere kigge i de lokale ugeaviser eller telefonbøger frem for at bruge nettet til at søge information om lokale virksomheder.

Generelt syntes jeg faktisk, at Google er forholdsvis dårlig når det kommer til lokal informationssøgning; der kommer alt for mange irrelevante resultater. Jeg ledte i går efter en tandlæge, der tilbyder behandling for patienter med tandlægeskræk (ja, indrømmet), men fandt kun en masse tandlæger hvoraf ingen ligger i "mit" område. Til sidst opgav jeg.

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 09:44
Hej Tine,

I vores virksomhed har vi et abonnement hos Falck hvor vi kan booke ved diverse behandlere. Måske det kunne være en idé for dig at undersøge, om du kunne blive en af de behandlere, som Falck bruger...

Mvh

Claus

Tilmeldt 18. Apr 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 10:51
"Mit" fitness center har en aftale med en massør et par gange om ugen, og massøren har fået nogle rigtig gode kontakter til virksomheder derigennem.

Håber det kan bruges.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:07

Jeg ville Google på "Massør Roskilde" og se hvad der så dukkede op. Først idet tilfælde at intet relevant ville jeg rejse mig op efter en avis eller lignende.

Generelt syntes jeg faktisk, at Google er forholdsvis dårlig når det kommer til lokal informationssøgning; der kommer alt for mange irrelevante resultater. Jeg ledte i går efter en tandlæge, der tilbyder behandling for patienter med tandlægeskræk (ja, indrømmet), men fandt kun en masse tandlæger hvoraf ingen ligger i ''mit'' område. Til sidst opgav jeg.

Kim: Hvordan fandt du så frem til tandlægen uden skræk i dit nærområde? Nogle gange kan en årsag til at man ikke finder noget på Google jo være at det simpelthen er fordi der ikke er tilgængelig information. Og det er da bekymrende hvis du har en lokal tandlæge med speciale i dette, som ikke kan findes på Google. Det er jo ikke meget mere end "Tandlæge Tandlægeskræk [By]" de skal have indekseret for at den er hjemme.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:27
Jeg søger for det meste i mit liv på internettet. Google.

Jeg ville søge for en masseuse og så mit område.

Men jeg har aldrig søgt for en til mit firma. Jeg har på den anden siden søgt efter en der tager til firmaer for at lave yoga så princippet er nok lidt det samme.

Jeg ved dog hvad der ville virke på mig.

Hvis jeg fik en brochure på arbejdet der så professionelt ud. Jeg vil forestille mig et let tykkere kort papir med format af 1/3 A4. Med et godt billede af en der får massage der ser afslappende ud. Så lidt text med hvordan det hjælper arbejdere at konsentrere sig bedre, hvad firmaet vil få ud af det eg glade afslappede medarbejdere der ikke får slidtgigt at at bruge musen så meget (det skal ikke siges helt sådan men et hint der til)

Og så en firma discount. Eller første gang til halv pris eller lignende.

Så er det også om at tænke over hvem der bestiller dig allerede. Er det firma chefen der bestemmer at der skal være en service på arbejdet eller er det den individuelle medarbejder.

Hvis det er chefen så må man eventuelt prøve at ringe. Det er ofte at breve ikke komme rigennem da en sekretær ofte vil smide alle reklamer i skraldespanden.

Hvis det er medarbejdere så måske tænk over hvor man kan få fat på dem eg hvor de spiser frokost, køber deres frokost eller lignende. Spørg ejeren af en cafe, restaurant, sandwich butik om du kan efterlade nogle pæne brochurer.

Eventuelt prøv at finde en der bringer sandwicher osv til firmaer og se om de vil tage nogle brochurer med dem.

Ved ikke om der er tradeshows du kan gå til hvor der kommer mange business folk? Måske give nogle freebees der eller en 5-10min nakke massage til en lille pris.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)