Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At finde bitterfissen bethanys identitet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er åbenbart gået mit hoved forbi at vi har en helt ny Sidney Lee på banen, dog i en ny forklædning.

Det drejer sig om den såkaldte blogger under det lidet flatterende navn Bitterfissen Bethany.

Det er en blog som på et meget lavt plan skyder på alt der bevæger sig, specielt indenfor modeverdenen.

Bloggeren har gjort en stor dyd ud af at være anonym, men jeg har i dag lavet lidt research - da jeg iøvrigt kedede mig, ikke fordi jeg syn's bloggeren skal gøres endnu mere interessant - men tværtimod.

Ved at offentliggøre navnet vil bloggen forhåbentligt dø ud. Specielt når man ser ideologien bag.

Du kan læse om min research på http://luxus-shopping.dk 

du navigerer dig ind på den korrekte side, enten via den featured artikel på forsiden, eller via linket til højre.

Jeg har ikke lyst til at linke til "Bethanys" blog så hvis du vil se den må du på google-safari. Hvis du kender den forstår du forhåbentlig mine overvejelser.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33

Helt ærligt!

Bitterfissen er da totalt harmløs!

Den eneste grund til, at Bitterfissen scorer en masse hits på sin side, er at vi fjolser elsker en syndebuk!

Der er intet så godt som at blive forarget på nogen! Det er ligesom algoritmen: Næst efter egen lykke er andres ulykke ikke at foragte.

Det gælder BEGGE VEJE, såvel Bitterfissen som os andre!

Bitterfissen er forsmået og ignoreret, og det er uanset om Bitterfissen er mand eller kvinde.

Vi andre eeeelsker at savle af forargelse og had mod sådan en klovn! Derfor lever Bitterfissen i bedste velgående.

Faktisk er iværksættere generelt gode til at se deres egen succes og muligheder, så de har ikke tid til at beskæftige sig med noget på så lavt et plan som Bitterfissen.

Det er lidt det samme som med Femme Fatale. Hvorfor har de så stor magt? Det har de heller ikke! Det er kun fordi vi mænd er svage og render logrende med tungen ud af munden efter hende og derved tillægger hende magt! Vi mænd er for nemme! Derfor.

Ignorér Bitterfissen, så er han/hun nul og nix!

:-)

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 18:36

Bitterfissen er rendyrket morskab på lige fod med WulffMorgenthaler og hvad man ellers ser/læser alene for morskabs skyld, tror INGEN tager bitterfissen alvorligt, hun er ren spas.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37

jesperlh:

Bitterfissen er rendyrket morskab på lige fod med WulffMorgenthaler og hvad man ellers ser/læser alene for morskabs skyld, tror INGEN tager bitterfissen alvorligt, hun er ren spas.

Det tror jeg faktisk er rigtigt! Okay, ideen udspringer af noget, men kommer ud i en harmløs form.
Rikke på brokkebloggen.dk er også brandskæg med sit evige brokkeri.
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:47

ok, jeg er måske håbløs gammeldags, når jeg ikke kan se det sjove i at folk bliver kaldt navne, som er nedværdigende for den enkelte, men det har jeg heldigvis lov til at væreBig Smile

Hvis en joke ikke er sjov, kan man jo altid sige pik - så griner folk§

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)