Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisberegner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogen her, der kan lave en simpel prisberegner til vores website. Jeg har en idé om at vore kunder selv skal kunne finde den nøjagtige pris uden nødvendigvis at kontakte en sælger. Da der er 4-5 faktorer der afgør prisen er det lidt for kompliceret bare at lave en udvidet prisliste. Min tanke er at kunde selv indtaster "projektet" - herunder volumen, tidshorisont, vælger betalingsvilkår, diverse tilvalg og udfra de indtastninger får kunden sin pris.
Hvad skal det koste at få et sådan "modul" til vores website?

Hvad skal jeg være opmærksom på, når jeg vælger leverandør?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:54
Hvilket sprog kører du på serveren.

Er alle faktorer faste eller skal de kunne ændres

Er ellers frisk hvis det er et sprog jeg benytter mig af ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 08:09

Hej Peter

Med Eregner.dk kan man lave en prisberegner på under 2 min. alt inkluderet. Se hvordan på: http://eregner.dk/?page_id=110.

På siden kan du downloade et regneark, der med få tilpasninger helt sikkert kan bruges til dit formål. Alternativt kan du oprette et nyt regneark. Det tager ikke mere end 2 min. at definere input og svarfelter.

Systemet er hosted på vores sikrede maskiner, så den er helt uafhængig af den teknologi du bruger til din hjemmeside.

Kontakt os for at høre nærmere: 61711103

På forhånd tak

Morten Matras

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 08:28

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)