Nej overhoved ikke!!! - kan max finde på at sætte et forsjovt billede ind af mig selv :).
bare det domænet ikke heder duerulækker.dk så er der sikkert nogle der tænker ulækker når man klikker på linket for vis du kender ordret ulækker er det omvendt end lækker
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du er ny her på amino og har allerede flere forskellige forespørgsler i gang, vedrørende alt om hjemmesider.
Det er for så vidt også ganske fint, et godt tip kunne være at søge rundt på Google og youtube, for at lære det mest elementære omkring domæner, wordpress, webhoteller, valg af domæner osv osv.
Det er en stor vidensbank du finder her på Amino, det er godt at bruge den og lytte til den konstruktive kritik, der måtte komme.
For mig personligt, virker du ikke helt seriøs nok, men held og lykke med din videre færd på internettet...
Mvh Carsten
Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her
Hvorfor skulle jeg dog bruge 400kr. på ingen ting?:)
Hvor gammel er du Jeppe?
Jeg ved ikke hvor mange byture af 400 kr. jeg har haft, men en del er det da, for det meste er de bare gået op i druk og efterfølgende tømmermænd, det er lige så meget lig med ingenting, som dine 400 kr.
Jeg siger ikke at du ikke kan lykkes med det, det vil klæde dig at bruge lidt mere tid på selvlæring ud fra Google og Youtube, hvor der er masser af gode ideer, det er der også herinde, hvor du har oprettet flere indlæg, der egentlig omhandler det samme, bare fra forskellige vinkler.
Når du nu lykkes med det hele, er du mere end velkommen til at pege fingre ad mig, det vil være ganske cool...
Mvh Carsten
Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her
Hvorfor 'duerulækker' ? det er som folk har skrevet ret negativt ladet.
Kan det tænkes at du ikke har aktiveret domænet hos dk-hostmaster?
Tjek din mail for oplysninger fra domæneudbyderen og dk-hostmaster der kan være nyttige oplysninger du har overset.
Hvad skal din hjemmeside handle om? hvem er målgruppen? det er nogle af de ting du skal gøre dig klart før nogen kan hjælpe med at lave din hjemmeside.
Held og lykke med det hele, men find helst et andet domænenavn, så kommer du længere tror jeg.
-Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253