Hej Jeg vil gerne høre nogle priser på forsendelser fra Kina, Shenzhen - til DK-5230. Vi begynder med at importere flere pakker om måneden fra 2 forskellige leverandøre Kina, Shenzhen. Jeg har 4 pakker der skal afsted fra leverandøren i Shenzen, den er klar til afhentning, fra idag! 1 pakke : 37kg 46x29x39cm Har lidt travlt med at få pakkerne hjem, så jeg tænker noget med flyfragt? Høre også gerne efter et fristende tilbud på noget søfragt. PRISEN SKAL VÆRE "ALL IN" PRIS, altså uden grimme overraskelser (altså gebyrer osvv.) ;) Jeg har fået priser fra DHL og UPS, synes det er lidt for dyrt, derfor vil jeg gerne høre om der er andre muligheder. Glæder mig til at høre fra jer. |
Hej
Når der er to forskellige leverandøre vil det billiste nok være at anvende et kurerfirm alternativt vil almindelig luftfragt måske også vare en mulighed.
Da du formodenlig er en lille kunde vil du kunne opnå de bedste kurerpriser hos f.eks TNT, UPS, DHL, Fedex ved at bruge en almindelig speditør da de har nogle storkunde aftaler med kurerfirmaerne.
Prøv f.eks at forhøre dig hos følgende.
De vil alle kunne give dig en pris på kurerfragt og almindelig luftfragt.
linklogistics www.linklog.dk/
Geodis Wilson www.geodiswilson.com
Damco. www.Damco.com
Mvh
Ravn