Jeg sidder helt imponeret og tænker:
Tanke nr. 1 - hvor har manden dog ret
Hehe... Tak Lone, tak for god feedback på vores video 
Tanke nr. 2 - hvor ville jeg dog gerne benytte mig af det i min køreskole.
Tanke nr. 3 - kan man det i en køreskole?
Ja, det tror jeg bestemt, du kan høste god effekt på at gøre. Som Martin Thorborg vist siger i én af sine videoer: Hvis alle andre løber i én retning, så skynd dig at løbe i den anden retning.
...Det er selvfølgelig meget forenklet og måske lidt for generelt - men med eksempelvis køreskoler, tror jeg udemærket, du ville kunne træde positivt ud fra mængden ved proaktiv brug af video (især online, hvor de potentielle kunder vel netop starter, når de søger efter en køreskole).
Faktisk kender jeg i øvrigt til en køreskole, der netop har gjort (og måske stadig gør?) det: Ved biografbesøg hos BioCity i Aalborg mindes jeg at have set reklamefilm fra køreskolen Driving Academy - og så vidt vides, har de reklamefilm virket ganske fint. Under alle omstændigheder kørte kampagnen i hvert fald relativt længe (og måske endda endnu?), hvilket vel - alt andet lige - næppe ville have været tilfældet, såfremt kampagnen havde været en fiasko uden resultat. Faktisk kører den selvsamme reklame, som jeg har set i biografen, stadig på forsiden af deres hjemmeside.
(De har så bare gjort den fejl ikke at placere filmen på YouTube, hvorfor de ikke umiddelbart får de samme SEO-fordele, som dét ellers ville have givet dem. For som jeg ser det, er søgemaskineoptimering og 'link juice' netop en vigtig del af at bruge online reklamefilm.)
Tanke nr. 4 - kan sådan en lille skid som jeg finde penge til at få produceret en video?
Ja, bestemt. Én af de pointer, jeg forsøgte at lave i min video, er netop; at reklamefilm som medie i vore dage er tilgængeligt for selv ganske små budgetter - dels grundet teknologiske fremskridt og faldende priser på filmudstyr.
Forstå mig ret: Selvfølgelig får man i nogen grad, hvad man betaler for - men dels er der grænser for kvalitetskravene til online videoer (fordi de alligevel ofte vises i relativt dårlig opløsning/kvalitet) og dels er selv rimelige standarder tilgængeligt for de små budgetter.
Mit råd vil i hvert fald være at overveje det! Jeg tror, du kan høste meget "reklame-bang-for-the-bucks" ved brugen af online reklamefilm.
Tanke nr. 5 - jeg ligner (/&=)"#?=# så om jeg så kunne finde pengene hvad så?
Hold nu op! ...og ja, jeg kender det så udemærket. Man bliver sgu forfængelig, når man stiller sig foran kameraet. Hér er en vigtig faktor at have en kameramand, der har forståelsen for netop dét - og derfor komponerer billedet ud fra bla. dét hensyn.
Men når dét så er sagt: Mon ikke dine potentielle kunder er mere interesseret i faktorer som din evne til at undervise, din "beståelsesprocent", samt måske hvor "sexet" din skolebil er (ud fra hypotesen; at de unge 18 årige hellere vil tage kørekort i en Audi R8 end en Fiat Punto)... Så mon ikke problemet er størst for din egen forfængelighed? ...selvom dét selvfølgelig også er vigtigt (bla. fordi du "sælger varen bedre", hvis du føler dig godt tilpas) :)
Pyyyha - - men hvor ville jeg dog gerne.
Gør det! GØR DET! 
Reklame for min kammerat: http://www.bragefilm.dk (bla. fast leverandør til selveste Danmarks Radio)