Du kan gratis sende sagen igennem tcms.dk inkasso som så håndterer sagen. |
Et brev fra en advokat plejer at virke - Tvivler på de er gået konkurs, det er bare sådan de driver virksomhed.
Et brev fra en advokat plejer at virke - Tvivler på de er gået konkurs, det er bare sådan de driver virksomhed. |
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Som Dennis skriver ville jeg derudover også skynde mig at fjerne deres reklamer og få nogle ind fra de mere veletablerede firmaer der har et godt ry. Udover TradeDoubler og ParterAds Har vi heller aldrig haft problemer udbetaling hos EuroAds eller SmartResponseMedia |
Kan se at navnet på firmaet er fjernet af moderator, hvilket er lidt underligt i dette tilfælde, da der ikke er sagt noget i denne tråd, som ikke har været sagt før på Amino. Anyways, dem der ikke ved hvem det drejer sig om, kan lige tjekke dette link. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Jeg undre mig nu også meget over at man ikke må skrive sine erfaringer med et givent firma. Der er ingen i tråden der har givet dem en sviner. Vi skriver blot vores erfaringer og anbefalinger til trådstarter. |
Man må ikke skrive noget negativt om nogen eller noget her på amino |
Spørgsmålet er vel hvor grænsen går. Sune langer ikke ud efter dem. Han spørger os andre til råds omkring hvad han skal gøre fremadrettet for at få udbetalt sine penge. |
&
Titlen på tråden er "Firma snød mig - hvordan skal jeg forholde mig?" Og mener du ikke er at hænge nogen ud, når virksomheden så omtales gentagne gange i tråden? Anyway, Amino's regler er krystalklare på området og indskærmet af Martin utallige gange. Derfor.. når vi bliver opmærksomme på tråde, hvor den overtrædelse af reglerne sker, er resultatet ret forudsigeligt. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Titlen kan jeg gå med til, men Sune spørger jo efter hjælp. Hvordan ville I så håndtere det hvis en person lavede en tråd der hed "Hvad er din erfaring med XXX" og et par stykker skrev at det havde dårlige erfaringer, ville i så også censurere det? |
Ikke alene Amino's, men der er jo klare lovregler. Et forum kan gøres direkte ansvarlig for tab. Det er ikke spor underligt. En sag har pudsigt nok ofte to sider, og en overskrift med Firma snød mig - er helt umisforståelig. Det kan sagtens være korrekt - men en hver sag kan ha to sider. Man kan ikke som virksomhed holde øje med alt i denne verden, og fora kan ikke bare lade firmaer rakke ned - uden de måske kan forsvare sig - Der har tidligere været en god tråd med de juridiske regler på området Rådet der skal bruges er heller ikke afhængig af firmanavnet synes jeg. vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com