Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma snød mig - hvordan skal jeg forholde mig?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Drejer (WooX):
Titlen kan jeg gå med til, men Sune spørger jo efter hjælp. Hvordan ville I så håndtere det hvis en person lavede en tråd der hed "Hvad er din erfaring med XXX" og et par stykker skrev at det havde dårlige erfaringer, ville i så også censurere det?

Der er jo mange måder at formulere sig, når man skal dele ud af sine erfaringer.

Fortæller man, at man har oplevet udbetalingerne som langsommelige, idet de har været så og så lang tid undervejs i konkrete tilfælde, hjælper man ved at dele ud af sine erfaringer.

Det er efter min vurdering én af flere formuleringer, der vil krybe lige under overliggeren.
Enhver anmeldelse af indlæg, der hænger navngivne firmaer og personer ud, bliver dog individuelt vurderet af moderatorer og/eller Martin.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 15:21

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 14:10

Hej alle.

Tak for jeres svar alle sammen.

Jeg har i dag taget min indre Morten Spiegelhauer i brug, og ringede til firmaets direktør's kone, da jeg i 2 uger, ikke har kunnet få fat på direktøren.

Jackpot - nu har jeg endelig fået at vide at firmaet, er gået konkurs og er lukket og slukket.

Konen fik selskabets ejer til at ringe til mig og han vil muligvis gerne betale pengene til mig privat, siger han. 

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)