Hej alle flinke Amino'er. Jeg er ude i lidt af et dilemma. Jeg driver firmaet MusicUpdates.dk, som fungerer som non-profit. Jeg tjener intet på det - og derfor er jeg så træt af denne episode. Vi har i flere år samarbejdet med affiliatefirmaet xxxxxxx, som vi har været glade for i de første år. Dog begynder de til august at være rigtig svære at få udbetalt vores optjente annonce-kroner. Det ender med, at man skal ringe ind hver dag i et måned, for at få udbetalt ens penge. Den 16. november, lykkedes det mig dog at få de penge, jeg skulle have modtaget d. 15. oktober (et beløb på 1800 kroner). Nå - hurra, sejren er i hus (tænker jeg d. 16. november, hvor mine penge er udbetalt), men så skal jeg jo blot igang med at opkræve penge for næste måned, som jeg skulle have udbetalt d. 15. november. Disse penge er endnu ikke udbetalt til mig (det er 3500 kroner) og jeg kan ikke komme i kontakt med firmaet mere. De har nedlagt deres hjemmeside. De tager ikke telefonen. Besvarer ikke mails. Kort sagt - så tror jeg, de har lukket alt ned. Mit spørgsmål er dog: hvordan skal jeg forholde mig, hvis jeg virkelig gerne vil have mine penge? Samlet set, så skylder de mig omkring 9000 kroner. Ved ikke rigtig, hvordan jeg skal komme videre i denne "sag".. Håber der er nogle der kan hjælpe mig, eller eventuelt kender til dette firma? [Firmanavn fjernet af moderator i henhold til Aminos regler om ikke at hænge navngivne personer eller virksomheder ud] |
Inden man starter et samarbejde med nogen, så er det en god ide at bruge Google. Der har i flere år efterhånden været problemer med udbetalinger fra xxxxx, hvilket en Google-søgning på "xxxxxx" også vidner om.
[Firmanavn fjernet af moderator i henhold til Aminos regler om ikke at hænge navngivne personer eller virksomheder ud]