Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma snød mig - hvordan skal jeg forholde mig?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle flinke Amino'er.

Jeg er ude i lidt af et dilemma. Jeg driver firmaet MusicUpdates.dk, som fungerer som non-profit. Jeg tjener intet på det - og derfor er jeg så træt af denne episode.

Vi har i flere år samarbejdet med affiliatefirmaet xxxxxxx, som vi har været glade for i de første år. Dog begynder de til august at være rigtig svære at få udbetalt vores optjente annonce-kroner. 

Det ender med, at man skal ringe ind hver dag i et måned, for at få udbetalt ens penge. Den 16. november, lykkedes det mig dog at få de penge, jeg skulle have modtaget d. 15. oktober (et beløb på 1800 kroner).

Nå - hurra, sejren er i hus (tænker jeg d. 16. november, hvor mine penge er udbetalt), men så skal jeg jo blot igang med at opkræve penge for næste måned, som jeg skulle have udbetalt d. 15. november. 

Disse penge er endnu ikke udbetalt til mig (det er 3500 kroner) og jeg kan ikke komme i kontakt med firmaet mere. De har nedlagt deres hjemmeside. De tager ikke telefonen. Besvarer ikke mails. Kort sagt - så tror jeg, de har lukket alt ned.

Mit spørgsmål er dog: hvordan skal jeg forholde mig, hvis jeg virkelig gerne vil have mine penge? Samlet set, så skylder de mig omkring 9000 kroner. 

Ved ikke rigtig, hvordan jeg skal komme videre i denne "sag".. Håber der er nogle der kan hjælpe mig, eller eventuelt kender til dette firma? 

[Firmanavn fjernet af moderator i henhold til Aminos regler om ikke at hænge navngivne personer eller virksomheder ud]

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:55

Inden man starter et samarbejde med nogen, så er det en god ide at bruge Google. Der har i flere år efterhånden været problemer med udbetalinger fra xxxxx, hvilket en Google-søgning på "xxxxxx" også vidner om.

[Firmanavn fjernet af moderator i henhold til Aminos regler om ikke at hænge navngivne personer eller virksomheder ud]

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 23:59

Helt klart. Men det er heller ikke det, jeg spørger om. Det jeg spørger om er, hvordan jeg reagere? 

Desuden har mine erfaringer med xxxxx indtil august dette år været udemærkede. Og det er en samarbejdsperiode på 2-3 år.

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 00:06

Jeg ved ikke om der er så meget at gøre når de har lukket alt form for kontakt med dig ned...men hvis du har navne og evt. nogle flere oplysninger om dem kunne man da starte med at melde dem? Har aldrig været udsat for sådan noget selv, så jeg kan nok ikke bidrage med så meget andet.

Held og lykke med at få pengene betalt tilbage!

Berti

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 00:08

Berti Kesmez:
Held og lykke med at få pengene betalt tilbage!

Undskyld mener selvfølgelig held og lykke med at få dine penge..

Det andet lyder lidt mærkeligt :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:11

Hvis de er lukket eller gået konkurs, så kan du ik gøre det store... Du er en simpel kreditor, hvilket vil sige, at du står ALLER bagerst i køen, hvis der skulle være penge i selskabet.

Så når beløbet ik er større, er mit råd, at du glemmer det og kommer videre. Du ender bare med at spilde en masse tid og kræfter på noget, som er nytteløst... Det er sikkert ik det, som du gerne vil høre, men det er et ærligt og velment råd...

Good luck ;D

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:13

Sune Madsen:
Helt klart. Men det er heller ikke det, jeg spørger om. Det jeg spørger om er, hvordan jeg reagere? 

Desuden har mine erfaringer med xxxxxx indtil august dette år været udemærkede. Og det er en samarbejdsperiode på 2-3 år.

Start med at finde ud af om de er gået i betalingsstandsning, eller om siden bare er nede ved en fejl.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er svært at svare på, hvad der er det mest fornuftige at gøre. Hvis der er nogle penge i selskabet. Grundlæggende skal du kunne dokumenterer dit krav, og der skal være penge i selskabet, for at du kan få noget ud af at gå videre med det. Når det drejer sig om 9.000 kr tror jeg det er en dårlig forretning for dig. Nå men her er lidt links som måske kan hjælpe dig:

[Links fjernet af moderator i henhold til Aminos regler om ikke at hænge navngivne personer eller virksomheder ud]

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 00:22

Nu nå vi snakker om Ad selsskaber:)

Nogle der har gode erfaringer med IQmedier :P?

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:17

Hvis jeg var dig ville jeg starte med at få skifte alle mine reklamer ud til et af de andre selskaber. Jeg har rigtig gode erfaringer med både Partner Ads og Tradedoubler. I min verden har xxxx altid være suspekte.

Når du har skiftet alle dine reklamer kan du skrive kontakte dem videre for at få dine penge, men lad vær med at bruge alverden tid på det. Tænk på at den tid du bruger på at få pengene fra dem kan bruges på at lave endnu bedre indhold som gør at du kan tjene endnu flere penge på andre affiliate bureauer.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)