Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Glædelig julefrokost ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 138
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er blevet december og så er der dømt julefrokost i firmaet de fleste steder.

Men hvordan skal man gribe den an, hvis man har et mindre firma med få ansatte - eller sågar er en en-mands-hær ?

Hvad gør du/Jeres firma ?

Vi er ikke så mange i min virksomhed. Gennem årene har vi derfor prøvede forskellige løsninger - nogle med større succes end andre. I år tænkte jeg at vi måske kunne høste lidt inspiration til vores julefrokost her på sitet ud fra Jeres erfaringer på området.

Glædelig weekend & go' julefrokost!

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 23:12

Vi er heller ikke, så mange hos os.

Vi holder sammen med flere af nabo butikkerne på gaden. Ialt bliver vi 7 fra Vester Voldgade, Det har vi gjort i flere år nu. 

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 23:22

BARON & COMPANY:

Det er blevet december og så er der dømt julefrokost i firmaet de fleste steder.

Men hvordan skal man gribe den an, hvis man har et mindre firma med få ansatte - eller sågar er en en-mands-hær ?

Hvad gør du/Jeres firma ?

Vi er ikke så mange i min virksomhed. Gennem årene har vi derfor prøvede forskellige løsninger - nogle med større succes end andre. I år tænkte jeg at vi måske kunne høste lidt inspiration til vores julefrokost her på sitet ud fra Jeres erfaringer på området.

Glædelig weekend & go' julefrokost!

Jeg var i et mindre firma med 3 - 4 ansatte. Vi tog ud og spiste på en restaurant, og havde på den måde vores julefrokost. Det var meget hyggeligt, og en nem måde når man ikke er flere :)

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 22:42

Kom ud til julefrokost hos SuperEvent i Rødovre - vi samler flere forskellige firmaer til en fantastisk JULEFROKOST.

Det bliver en god aften for alle gæster - både store og mindre firmaer er samlet til en underholdende julefrokost med det hele - god mad, hygge, underholdende QUIZ-show, 2 timers FunEvents, diskotek, cocktail-lounge og meget mere...

Der er fortsat ledige pladser 9/12, 10/12 & 16/12 og du er velkommen enten alene eller med et par venner/kollegaer.

Jeg håber vi ses!

Læs mere på dette link:
http://www.superevent.dk/julefrokost

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)