Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd min webshop i sænk!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Købsknappen eller tilføj til kurv knappen driller øjet lidt og det er svært og se hvad der egentlig står. ikke fordi jeg er i tvivl, men det er ikke nemt....

Ellers flot side og den virker overskuelig

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det en god hovedregel, og tror også min dansk lærer har banket den i hovedet på mig før :-) Jeg har måske haft et lidt sløset forhold til min skrivning på nettet, da folk jo fint forstår det, men jeg kan godt se at når jeg begynder at have rigtige kunder i en butik, så stilles der helt andre krav til professionalismen - og det vil jeg arbejde på :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Riel:

Købsknappen eller tilføj til kurv knappen driller øjet lidt og det er svært og se hvad der egentlig står. ikke fordi jeg er i tvivl, men det er ikke nemt....

Ellers flot side og den virker overskuelig

Ja det er rigtigt, den ser lidt uskarp ud. Den får jeg også fixet. Mange tak! Det var en af de ting jeg tænkte så pisse godt ud, men jeg kan faktisk godt se, at den ikke er så smuk.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

sprog på siden

engelske url og overskrifter og dansk tekst blandes samme vælg et af sprogene derved lettere at forstå siden, pretashop som jeg kan se , jeg tror der valgt kan godt sættes til danske url og overskrifter

kontakt siden

kontakt siden husk der cvr nummer , adresse og telefon nummer det skaber troværdighed

overskrifter

husk hver side h1 overskrifter der omhandler sidens emme lange sider såsom handelsbetingelsen siden er hel uoverskuelige da der ikke er under overskrifter på siden h2 , h3 især det er samme skrift størrelse

titlerne

husk udnyt google viser op til 67 tegn og lav en sigende titlen til hver side

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu når du har så meget plads oppe i toppen ville jeg bruge noget af den på at udvide det sted hvor der på nuværende tidspunkt står "kurv" mere tydeligt det kunne fx. være et billed af en kurv og en stor grøn knap hvor der står Gå til kassen. Ved godt at der også er en kurv i venstre side, men man skulle da nødigt miste kunder fordi de ikke kan se kurven!

Ellers er det meste vist blevet nævnt :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 05:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Uffes... Fedt trick til af os som staver dårligt - herunder yours truly .

Og ja held og lykke med den nye og fine shop :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk browser titles til Google. Måske noget showcase med tilbud på forsiden? Måske en banner øverst...ellers ser det meget simpelt ud når man kommer ind på siden hvilket er positivt. Tænker at du måske kunne udnytte din sidebar med nogle billeder af produkter også...fin side alt i alt.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter en lille gennemgang fandt jeg en del SEO-problemer samt manglende oversættelser og andre uhensigtsmæssigheder:

  • Det ser ud til at alle dine "læg i kurv" i oversigterne er indekserbare dvs google kommer med tiden til at indeksere en masse URL´er med &token=....
  • Sidetitler og metadescriptions kan forbedres næsten overalt.
  • Funktionen når man lægger i kurv synes jeg personligt er vildt irriterende og meget lidt brugervenlig. Når man scroller et stykke ned på siden og lægger i kurven når man nogengange kun lige at se et par røde streger blinke og kunden kan derfor ikke vide om varen er lagt i kurven.
  • Det er MEGET bedre med en lille popup der fortæller at varen er lagt i kurven og som giver mulighederner "fortsæt med at handle", "se kurv" og "gå til betaling". På den måde er kunden aldrig i tvivl om hvad der sker og kan lave valget at gå til betaling nemt og forståeligt.
  • Knappen "tilføj til kurv" passer ikke med resten af designet.
  • På denne http://forbrugskunst.dk/18-magisso-tekop-hvid.html kune dropdownen hvor man vælger farve godt være lidt breddere så den ikke er så klemt.
  • Få lavet nogle pænere URL´er en URL som http://forbrugskunst.dk/18-magisso-tekop-hvid.html burde hedde http://forbrugskunst.dk/magisso-tekop-hvid
  • Dit H1 tag på undersiderne er sat omkring et billede, det bør være navnet på produktet som på nuværende tidspunkt er en H2. 
  • På langt de fleste kategorier hvor der vises produkter er der en MASSE spildplads, især på varer uden særlig meget beskrivelse. Det virker meget tomt.
  • På http://forbrugskunst.dk/13-stuen kan jeg nederst vælge hvor mange produkter jeg ønsker at se, men vælger jeg dropdownen har jeg kun en valgmulighed. Trykker jeg bare ok får jeg denne URL http://forbrugskunst.dk/13-stuen?n=10&id_category=13 men stadig med samme varer=DC content.
  • Når man bruger søgefunktionen kan man sortere efter pris, navn, lagerstatus, dette skaber massive mængder DC content da Prestashop laver ny URL for hver sortering.
  • http://forbrugskunst.dk/order.php skal være NoIndex
  • Når man tilmelder sig nyhedsbrev får man ikke nogen bekræftelse på man er tilmeldt inde på siden, derimod loades blot en side med produkter.
  • Efter at have skrevet forrige punkt og jeg gik tilbage til siden ser jeg at der står at "Tilmelding gennemført", det er ikke noget jeg lagde mærke til da stort set alt på siden skiftede. Overvej at forbedre dette.
  • "Tilmelding gennemført" er i øvrigt forkert, jeg går ud fra du vil bruge dobbelt opt-ind så jeg ikke  bare sidde og tilmelde 1000 emailadresser og du efterfølgende sender spam ud til dem uden de har sagt ja til at modtage noget. Jeg har i øvrigt ikke modtaget noget mail der beder mig bekræfte min tilmelding.
  • Overvej at lave en ordentlig footer med navn, adresse, telefonnummer, CVR og e-mail. Det viser seriøsitet.
  • Fjern det danske flag nede i højre hjørne, det har ingen funktion og ser ikke pænt ud.
  • I kontaktformen kan man vælge imellem "Webmaster" og "Customer service". Jeg synes du skal fjerne Webmaster eller i det mindste skrive customerservice på dansk.
  • Under samme punkt skal sætningen "Hvis du har spørgsmål om en ordre, eller for oplysninger om vores varer." omformuleres.
  • Under kontaktformularen oversættes "For any question about a product, an order"

Jeg håber du kan bruge ovenstående. Jeg har ikke nærlæst hele tråden så jeg undskylder hvis der er ting der har været nævnt.

Med venlig hilsen Thomas Frost

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:
Uffes... Fedt trick til af os som staver dårligt - herunder yours truly .

Ja det er faktisk ganske effektiv!

Ps. Tillykke med fødselsdagen :o)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det havde jeg faktisk ikke tænkt på, men ja selvfølgelig, det skal der også laves! Tak

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)