Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flash udvikler søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal i gang med at udvikle et flash spil og i den forbindelse mangler jeg flash designeren. Er det dig ?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:21

Hvad mener du med "udvikle"? Udvikle koncept eller softwareudvikle med ActionScript?

Hvis du er programmør, der søger designer ville jeg søge efter en der kan designe i Adobe Illustrator.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 8. Jan 08
Skrevet kl. 19:28

Jeg søger en flash designer som kan lave flash elementerne, selve animationerne mv. som så bliver kodet op i mod en .net platform af vores .net udvikler.

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:36

Okay på den måde :-)
Du kan også søge efter en der kan Silverlight. Det ville passe godt til en .NET-udvikler.

Tilmeldt 8. Jan 08
Skrevet kl. 19:38

Ja men silverlight er på vej ud og indtil html 5 er kommet, så må vi holde os til flash :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:17

Silverlight er et alternativt teknologisk ditto til Flash. Hvis Silverlight er på vej ud - så er Flash det også. Medmindre det er Microsoft der har meddelt de har valgt at droppe Silverlight. (Det har jeg ikke hørt om, men jeg har heller ikke fulgt så meget med i det)

Adobe har også meddelt at de vil fokusere mindre på Flash til mobile enheder og mere på deres udviklingsværktøj til HTML5. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:37
Hej Spnx.

TinTank laver netop koncept, grafik og design til mange forskellige medieplatforme - osse i flash.
Vi (min kompagnon og jeg) har siddet på produktionsselskabet A.Film, og medvirket på flere featurefilm og Tv-serier, før vi i 2005 startede firmaet.

Jeg vil foreslå at du kigger på vores hjemmeside www.tintank.dk, og finder ud af, om det er noget du tror du kan bruge. Så kan vi jo tage den derfra :)

/Jon

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:44
Og animation naturligvis :)

Desuden råder vi over et stort netværk af animatorer, som vi kan trække på...

/Jon, TinTank
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)