Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp fra en magento kyndig person

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vester Hassing
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminoer.

Jeg står foran at skulle åbne min første webshop. Jeg har valgt at gøre brug af magento. Jeg har en ven der hjælper med alt det praktiske, men da han ikke før har arbejdet med magento, så er der nogle ting der driller ham. Her håber jeg så der er en eller flere venlige aminoer der kan hjælpe mig. Er ikke sikker på om jeg har skervet i det rigtige forum, håber i bærer over med mig.

Der er tre ting som jeg gerne vil have lidt hjælp til, måske et link eller hvad vi finder ud af.

1: Når kunden har gennemført en ordre skal der gerne være en kvittering hvor der stå de ting kunden har købt, transaktionsnummer og mange andre ting. Hvordan gøres dette?

2: Jeg har ogå lidt problemer med fragtpriser, lige nu viser systemet bare en fast pris, men dette skal  jo gerne følge vægten på varene og/eller antal.

3: Når folk bliver kunder, betaler eller andet, så skal de gerne have tilsendt en email. Så lidt hjælp til hvordan man integrere dette.

Hvis der er en eller flere der har mod på at hjælpe, enten gratis eller for et beløb, så send mig en besked her eller i en PB.

Min side er stadigvæk i opbygningsfasen, og der er mange ting der skal rettes til, billeder der skal tages om osv. Så det er ikke dette jeg ønsker kommentare til lige nu.

Her er min side: www.ulstrupgarn.dk

Ser frem til at hører fra jer.

Med venlig hilsen

Martin Nymann Brandt

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 14:05

Martin Nymann Brandt:

Der er tre ting som jeg gerne vil have lidt hjælp til, måske et link eller hvad vi finder ud af.

1: Når kunden har gennemført en ordre skal der gerne være en kvittering hvor der stå de ting kunden har købt, transaktionsnummer og mange andre ting. Hvordan gøres dette?

Magento sender som standard kunden en ordrebekræftelse når der er lagt en ordre.

Se evt. din Backend -> System -> Konfiguration -> salg -> salgs-emails: Ordre

Magentos emailvariabler finder du her: magento email var

Martin Nymann Brandt:
2: Jeg har ogå lidt problemer med fragtpriser, lige nu viser systemet bare en fast pris, men dette skal  jo gerne følge vægten på varene og/eller antal.

Tag evt. et kig på: http://www.wikigento.dk/ops%C3%A6tning-af-fragt-rater-i-magento-table-rates

Martin Nymann Brandt:
3: Når folk bliver kunder, betaler eller andet, så skal de gerne have tilsendt en email. Så lidt hjælp til hvordan man integrere dette.

Se svar på pkt.1

God vind med shoppen og god weekend!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Vester Hassing
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:38

Hejsa.

Mange tak for svar, det vil vi lige kigge nærmere på.

God weekend til dig/jer.

Mvh

Martin Nymann Brandt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)