Nyt template til eksisterende shop
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Hej herinde
Jeg er ved at få opfrisket designet på vores shops - www.aaimport.dk og www.icykel.dk
Nu overvejer jeg om det i stedet kan betale sig at find et nyt template, og i den forbindelse har jeg brug for hjælp.
1) Er det muligt at "hive" et nyt template (fx fra templatemonster) ned over shoppen? Dvs. ændre designet ud fra et template uden at skulle bygge en helt ny shop?
2) Hvad er evt. ulemperne / faren ved det? Ud over at det tager noget tid og nogle penge :)
3) Kan man gøre det trinvist, så man arbejder på det nye template mens den gamle shop stadig kører, og så skifte når alt virker?
4) Hvad vil det koste at smide dette design ind på iCykel.dk: http://www.templatemonster.com/demo/32229.html
På forhånd tak :)
Hilsen Morten
Svar
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Casper Fischer
Skrevet
03-12-2011 kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Morten.
1) Ja.
2) Kræver forsigtighed omkring database og backup, samt at gøre brug af en test installation.
3) Test installation, som nævnt i 2)
4) Jeg vil gerne tage en hurtig dialog med dig, og efterfølgende give dig en pris.
Mvh. Casper Fischer.
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Hej Casper
Tak for dit svar.
Du er velkommen til at ringe til mig på tirsdag. Jeg kan fanges på 70 21 29 29.
Ha´ en pragtfuld weekend.
Hilsen Morten
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Bump
Jeg hørte aldrig fra Casper, så nu smider jeg lige min forespørgsel ud i Amino-vedenen igen :)
Hilsen Morten
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Whats your budget? 15000+?
No. for that kind of money I can have a whole new site made from scratch including extensions etc.
For my current site I paid 5000,- including design, installation, modifications etc.
Now I just need to change the design, so I don't expect it should cost anywhere near 15.000,- and if it does, then I don't need the update...
regards
Morten
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
WideEyes.dk & AAimport.dk:
Whats your budget? 15000+?
No. for that kind of money I can have a whole new site made from scratch including extensions etc.
For my current site I paid 5000,- including design, installation, modifications etc.
Now I just need to change the design, so I don't expect it should cost anywhere near 15.000,- and if it does, then I don't need the update...
regards
Morten
No worries mate :)
Just trying to see where your at :)
Svar