Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt template til eksisterende shop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg er ved at få opfrisket designet på vores shops - www.aaimport.dk og www.icykel.dk

Nu overvejer jeg om det i stedet kan betale sig at find et nyt template, og i den forbindelse har jeg brug for hjælp.

1) Er det muligt at "hive" et nyt template (fx fra templatemonster) ned over shoppen? Dvs. ændre designet ud fra et template uden at skulle bygge en helt ny shop?

2) Hvad er evt. ulemperne / faren ved det? Ud over at det tager noget tid og nogle penge :)

3) Kan man gøre det trinvist, så man arbejder på det nye template mens den gamle shop stadig kører, og så skifte når alt virker?

4) Hvad vil det koste at smide dette design ind på iCykel.dk: http://www.templatemonster.com/demo/32229.html

På forhånd tak :)

Hilsen Morten

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 10:23

Hej Morten.

1) Ja.

2) Kræver forsigtighed omkring database og backup, samt at gøre brug af en test installation.

3) Test installation, som nævnt i 2)

4) Jeg vil gerne tage en hurtig dialog med dig, og efterfølgende give dig en pris.

Mvh.
Casper Fischer. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:41

Hej Casper

Tak for dit svar.

Du er velkommen til at ringe til mig på tirsdag. Jeg kan fanges på 70 21 29 29.

Ha´ en pragtfuld weekend.

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:38

Bump

Jeg hørte aldrig fra Casper, så nu smider jeg lige min forespørgsel ud i Amino-vedenen igen :)

Hilsen Morten

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:05
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:36

Phillip Dyhr Hobbs:

Whats your budget? 15000+?

No. for that kind of money I can have a whole new site made from scratch including extensions etc.

For my current site I paid 5000,- including design, installation, modifications etc.

Now I just need to change the design, so I don't expect it should cost anywhere near 15.000,- and if it does, then I don't need the update...

regards

Morten

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:29

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Phillip Dyhr Hobbs:

Whats your budget? 15000+?

No. for that kind of money I can have a whole new site made from scratch including extensions etc.

For my current site I paid 5000,- including design, installation, modifications etc.

Now I just need to change the design, so I don't expect it should cost anywhere near 15.000,- and if it does, then I don't need the update...

regards

Morten

No worries mate :)

Just trying to see where your at :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)