Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Troen kan flytte bjerge, men det hjælper at ta'' en skovl med!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du dybt i dit hjerte er overbevist om, at troen kan flytte bjerge - men at det vil hjælpe gevaldigt på det endelige resultat at tage en stor skovl med, kan du roligt læse videre.

Jeg søger en eller flere agenter i Danmark, der har mulighed for at skaffe mulige købere til lejligheder i Tyrkiet. Med den store konkurrence, der i dag er på det tyrkiske boligmarked, kræver det at pågældende er i besiddelse af en stor grad af selvtillid, begejstring og entusiasme - og er i stand til at smitte andre med disse fantastiske egenskaber. Så er du det mindste i tvivl om, at du er i stand til at udføre opgaven, så spring hellere af allerede her.

Jeg selv har mit på det tørre, idet jeg nu gennem flere år har drevet ejendomsmæglervirksomhed i Tyrkiet med ganske stor succes. Men nu er trangen kommet over mig til at fordoble omsætningen, og det er jeg udelukkende i stand til med den/de rigtige personer i Danmark til at sende kunder herned.

Hvis vi finder ud af det sammen og du er i stand til at overbevise mig om, at du er den rette mand/kvinde til jobbet, vanker der til gengæld en indtjening, som du indtil nu kun har turdet drømme om.

Diskretion en æressag herfra - jeg håber du kan sige det samme.

Mange venlige hilsener

Vipper

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)