Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere besøgende på min blog

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:20
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:04

Hejsa,

Jeg kan skrive side op og side ned om hvordan du får flere besøg på din blog....men jeg tror der er noget galt i dit kernekoncept > jeg forstår det i hvert fald ikke. 

Din side er hvid og ligetil, men mangler struktur, essens og budskab. Hvad tilbyder du? Kunst? Armbånd? Konkurrencer? I don't get it...

Ok, jeg har også kun brugt ca. 1 min. på din side (hvilket taler for sig selv - og regn med at andre nye besøgende bruger længere tid end 1 minut på siden....og hvis ikke du tror mig så installer analytics og se hvad dine besøgende foretager sig på din side....). 

Hvis du gerne vil have flere besøgende findes der utallige måder - men følgende 6 er umiddelbart de mest håndgribelige:

1. Lav godt, unikt indhold

2. SEM (inkl. SEO og SEA)

3. Sociale medier

4. Reklamer på div. sider

5. Opbyg et brand eller kendt produkt/service

6. SPAM

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan skrive din blog ind på din profil her på amino

Fortælle dine venner familie om din blog.

Lave nyhedsbreve.

Investere i annoncer.

Snakke med din lokale journalist om det kunne være i journalisten intresse at skrive om din blog.

Få mere indhold på din side, måske noget anderledes som interviews.

Du kunne også spørge lokale kunst/galleri butikker om du måtte udstille noget du laver.

Biblioteker bruger nogle gange også forskellige udstillinger. 

Der er virkelig mange måder du kan få flere besøgene.

Med venlig hilsen Kongsted

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 23:07

Har du overvejet en anden link-struktur på din side? Altså om du har tænkt på at hvis en kunde havner det og det sted på siden er der mulighed for at læse mere på en anden side...kan godt se at det er et svært emne du har med at gøre i forhold til hvis du f.eks kørte et nyhedssite. Selvfølgelig kan du godt bruge adwords osv, men det koster penge. Jeg har gjort det at jeg har sørget for at lave en masse unikke tekster, og så opdatere siden jævnligt. Måske en nyhedsblog inde på dit site om kunst?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)