Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil betaling samt webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man har en butik vil det måske være rart at kunne lægge sine varer på nettet så folk kan se dem via mobil. En service hvor man kan sætte sine varer til salg så de bliver synlige hvis folk søger efter dem på mobilen.

Findes der et site der tager imod den slags?

Og er det muligt at modtage betaling online så kunden kan betale via sin mobil og ekspedienten kan se at kunden har betalt? Dvs. en form for erstatning til det traditionelle kasseapparat?

Er der løsninger der kan dette? Eller kan ca. det samme, noget der minder om?

- hvad findes der derude... Håber I Aminoer kan hjælpe lidt med at kaste et lys over sagen...

mvh Ivan

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ivan

En løsning med betalingen over mobilen er desværre ikke en god løsning da der pt. Er nogle EU regler der begrænser en maks betaling på 225,- pr. Transaktion.

Derimod findes der mange andre løsninger som jeg tror vi kan hjælpe dig med, syntes du skal smide mig en mail med dine krav og så er jeg sikker på vi kan finde en løsning.

De bedste hilsner
Kasper Jørgensen
POS-Consult
IT til din Butik
Kasper@pos-consult.dk
Tlf. 77 348 530

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Jørgensen:
Hej Ivan

En løsning med betalingen over mobilen er desværre ikke en god løsning da der pt. Er nogle EU regler der begrænser en maks betaling på 225,- pr. Transaktion.

Dette er ikke helt korrekt. Man kan få optil 1500 per transaktion nu. Noget bankerne har lavet. Men MEGET dyrt og ikke helt nemt at blive tilmeldt.

Kan ikke lige finde et link, søgte på det for en uges tid siden.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Et par links omkring det: http://www.mja.dk/artikel.php?node_id=59598&click_origin=article_related_article_2

http://nyhederne-dyn.tv2.dk/article.php/id-38729022%3Abanker-er-klar-med-smsbetaling.html?rss

Desværre ikke der hvor der står priser osv. for det kan jeg slet ikke huske hvor jeg fandt.

http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=sms%20betaling%201500%20&source=web&cd=1&ved=0CGsQFjAA&url=http%3A%2F%2Fnyhederne.tv2.dk%2Farticle.php%2Fid-38729022%253Abanker-er-klar-med-smsbetaling.html%3Frss&ei=wv3XTuivMIT38QP6mL2RDA&usg=AFQjCNE-lF5SiJhsnCh59bvski1llEZ2bg&cad=rja
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kim

Beløbet som jeg nævnte er hvis beløbet trækkes over telefonregningen. Det andet har jeg ike set tidligere, men går ud fra det er en del af nfc betaling som bliver det nye store næste år.

Mvh. Kasper

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du efterspørger betaling online via mobilen ikke? Det er ikke noget problem, da både Google checkout (hvilket 60% af Android brugerne har), der nu er integreret med Google wallet, og Paypal nemt kan integreres i en webshop uden at det koster en formue...hvis jeg da har forstået dit spørgsmål rigtigt.

Tilmeldt 2. Dec 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen. Tak for hurtige svar.

Jeg efterspørger online betaling ja. Men det skal være sådan at folk betaler igennem mit system til mine kunder.
Via deres mobil. Så j egentlig bare er mellemled.

Dvs j stiller blot en service til rådighed.

Jeg kigger på ovenstående forslag.


Mvh Ivan.
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)