Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løn/Bonus til ikke ansat ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver en portal som er ved at vokse sig så stor at jeg i det nye år gør den til et firma. Jeg har nogle der skriver nyheder på hjemmesiden, som dog ikke er ansatte, men frivillige.

Der vil dog være en af dem der fra januar vil være en redaktør, og som bliver aflønnet hvis x antal mål bliver opfyldt.

Lad os for sjovs skyld sige at han får 500kr hvis 1000 unikikke besøg om mdr. i gennemsnit opnås.

I samme åndedræt havde jeg tænkt mig at de "normale" skribenter skulle være del i en lodtrækning om et gavekort/kontant beløb ved opnåelse af mål.

Hvordan gøres dette nemmest med hensyn til skat ?

Jeg havde selv tænkt mig at min redaktør skulle skrive en faktura for konsulent arbejde. hvordan en konkurrence blandt mine skribenter så skal gøres er jeg lidt blank på.

Jeg køre desuden forskellige konkurrencer på siden for brugerne af denne, dette kan vel trækkes fra som reklame udgift ?

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 23:18

Ingen bud ? :/

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 21:19

Nå må gå ud fra ingen har en løsning her ;|

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)