Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haves 700.000 besøg/måned - Skal dit link eller reklame vises?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Vi er blevet partnere på et site omhandlende TV-serier der har omkring 700.000 besøg om måneden.

Hvor mange unikke kan jeg ikke sige med sikkerhed endnu (analytics er først lige installeret), men brugerne er meget loyale så antallet af unikke er ikke nær så højt som antallet af besøg. Loyaliteten kan bl.a. ses af at 96% af trafikken er direkte trafik og kun ca 2,5% er fra Google.

Grunden til vi er blevet partnere er bl.a. fordi siden skal moneytizes langsomt og udvides med en masse fede funktioner. Der er ingen reklamer på siden pt.

Vi ønsker landespecifikke reklamer, det kunne være du har et affiliateprogram eller en shop?

Lande med flest besøg:

1. Sverige
2. Norge
3. Holland
4. Frankrig
5. England
6. Ungarn
7. Tyskland
8. USA
9. Polen
10. Israel

Har du en webshop eller udbyder en service i en af ovenstående lande så hører jeg meget gerne fra dig. Det er naturligvis billigt at være med fra start især hvis du har et fedt produkt vores besøgende kan have interesse i.

Spørgsmål kan stilles her i tråden, detaljer om site ordnes over privat besked.

Med venlig hilsen
Thomas Frost
tf@webcoders.dk

P.S. Grunden til jeg søger annoncører er at vi desværre ikke kan bruge adsense på siden.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:39

jeg er interesseret i at høre nærmere...

vil du sende noget mere info til mig

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 7. Jan 11
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:19

Jeg vil også gerne høre nærmere :o)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:30

Jeg har tv-pakker.dk ( se reklamer ). Mine erfaringer er lidt blandede, men jeg plejer at være frisk, hvis prisudspillet er fornuftigt i forbindelse med en intro/prøveperiode. Hvis det giver noget er jeg selvfølgelig interesseret i at forsætte til almindelig pris.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 03:32

Jeg tror ikke jeg fik det gjort helt klart i første indlæg, men vi søger landespecifikke reklamer, altså reklame for svenske sider/shops i Sverige, tyske sider/shops i Tyskland osv.

De ti lande vi søger til i første omgang er de ti nævnte i første indlæg.

Vi har ikke noget Dansk trafik af betydning desværre.

Er der nogen der kender nogle udenlandske reklamenetværk vi eventuelt kan teste?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:49

Hej Thomas

Hvor lang tid kører dit tilbud? Vi skal til at komme igang i Sverige, men vi er ikke klar endnu. Derfor mit spørgsmål :)

Hilsen Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 08:58

Thomas Frost:
Er der nogen der kender nogle udenlandske reklamenetværk vi eventuelt kan teste?

Mikkelsen media har annoncer til et bredt udvalg af lande. Og det mener jeg faktisk at en stor del af de danske netværk har.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:03

Hej Thomas

Jeg vil gerne ud til specielt nordmænd med www.tursiden.dk .

Du kan jo lige kontakte mig hvis du mener jeres kunder passer til mig.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 09:40

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej Thomas

Hvor lang tid kører dit tilbud? Vi skal til at komme igang i Sverige, men vi er ikke klar endnu. Derfor mit spørgsmål :)

Hilsen Morten

Det er jeg også meget interesseret i at vide. Jeg lancerer sikkert et website i USA i februar.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:52

Morten:
Vi er kun lige startet og søger løbende annoncører vi mener er gode for brugerne, og eftersom vi skal have mange sprog og lande besat bliver prisen nok lav et stykke tid frem.

Allan:
Tak for linket, det vil jeg helt sikkert se nærmere på.

Thomas:
Tag lige fat i mig når I lancerer noget, jeg er bestemt åben overfor noget til februar.

Jesper:
Siden vi linker til skal være på lokalt sprog og da vi ikke rigtig har dansk trafik kan jeg ikke tilbyde noget.

Generelt:
Vi er generelt ret strikse med hvad der skal reklameres for da der ikke har været reklamer på sitet før. Hellere tjene mindre og give brugere noget vi kan have en formodning om at de synes om, fremfor nogle "vind 100.000 - tilmeld dig til 500 mailinglister" (sådan generelt formuleret).

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)