Hejsa Aminoer Vi er blevet partnere på et site omhandlende TV-serier der har omkring 700.000 besøg om måneden. Hvor mange unikke kan jeg ikke sige med sikkerhed endnu (analytics er først lige installeret), men brugerne er meget loyale så antallet af unikke er ikke nær så højt som antallet af besøg. Loyaliteten kan bl.a. ses af at 96% af trafikken er direkte trafik og kun ca 2,5% er fra Google. Grunden til vi er blevet partnere er bl.a. fordi siden skal moneytizes langsomt og udvides med en masse fede funktioner. Der er ingen reklamer på siden pt. Vi ønsker landespecifikke reklamer, det kunne være du har et affiliateprogram eller en shop? Lande med flest besøg: 1. Sverige Har du en webshop eller udbyder en service i en af ovenstående lande så hører jeg meget gerne fra dig. Det er naturligvis billigt at være med fra start især hvis du har et fedt produkt vores besøgende kan have interesse i. Spørgsmål kan stilles her i tråden, detaljer om site ordnes over privat besked. Med venlig hilsen P.S. Grunden til jeg søger annoncører er at vi desværre ikke kan bruge adsense på siden. |
jeg er interesseret i at høre nærmere...
vil du sende noget mere info til mig