Jeg mangler input/hjælp/viden omkring markedsføring af nystartet virksomhed. Jeg har netop startet en virksomhed med coaching (team og individuel coaching til firmaer) - men det opsøgende salg er ikke lige mig. Jeg har taget kontakt til et telemarketing firma, som sikkert kan hjælpe med at tage telefonisk kontakt, men da pengene er små, vil jeg gerne høre jer i netværket omkring erfaring med sådanne firmaer eller alternativt andre gode råd til salg. Jeg har været i gang med selv at ringe rundt og ligeledes sende ud både pr. post og mail, men må erkende, at jeg slet ikke er effektiv nok. HILFE. mvh Helle |
spørgsmål omkring telemarketing
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
|
Hej Helle Telemarketing er en god start, hvad enten du vælger at gøre det selv eller finde en professionel partner der kan løfte opgaven. Når du har fået kontakt til den mulige kunde skal du tænke "Fakta, fordele & udbytte" for kunden. Fakta = Hvad kan du tilbyde Fordele = Hvilke fordele får kunden ud af det Udbytte = Hvad er kundens udbytte. Forestil dig en kunde der skal købe en computer. Her vil fakta, fordele & udbytte se sådan ud. Fakta vil være specifikationerne på computeren Fordele vil f.eks være bedre ydeevne Udbytte vil være en lettere arbejdesproces fordi computeren vil passe til de krav der stilles til den. Overfør det til dine ydelser og se om du ikke kan komme frem til en fornuftig model. Herefter er du forholdsvis godt klædt på til at sælge dit produkt. Held og lykke med det. Det er ikke så svært ![]() |
Hej Helle Jeg har skrevet en starthjælp til den del af telemarketing, der hedder mødebooking, som du måske kan bruge (både til at klare opgaven selv og til at forhandle en aftale med). Se den her: Information om mødebooking Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)