Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der en blogger gemt i dig?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg søger livsstilsbloggere til en ny upcoming blog. Målgruppen er primære de unge mennesker, hvorfor det ville være mest optimalt, hvis bloggerne var ligeså. 

Hvis du interesserer dig inden for mode, musik, film, sport eller andet, som du mener er relevant til sådan en blog, så kontakt mig endelig på:

simonba93@gmail.com

De bedste hilsner Simon BA

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:06

Hej Simon

Hvis du ikke får fat i de rigtige mennesker herinde, er det en mulighed at du søger på blogs indenfor området, og spørger folk om ikke de vil være gæstebloggere hos dig. Så kan de skrive indlæg, mod at få lov til at linke til deres egne blogs eller mod betaling. Så har du også en mulighed for at tjekke deres stil ud og udvælge de bedste emner.

/Rasmus

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Skrevet kl. 09:28

Tak for hjælpen!

Det vil jeg gøre, hvis ikke jeg kommer i kontakt med nogen via amino.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Skrevet kl. 15:49

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Skrevet kl. 14:30

Bump

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:16

Altså jeg er en ung dreng der har prøvet at blogge lidt før, men jeg lukkede siderne fordi jeg synes det var meget tidskrævende. Hvad forventer du hvis man siger ja til at være blogger hos dig? Og hvordan belønner du ens arbejde eller er det bare frivilligt arbejde?

Mine interesseområder er sport og film, hvis du skulle være interesseret? :)

Mvh.

Berti

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Skrevet kl. 16:22

Berti Kesmez:
Mine interesseområder er sport og film, hvis du skulle være interesseret? :)

Måske lidt forkert at skrive sport, da det egentlig kun er fodbold jeg interessere mig for :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Skrevet kl. 16:26

Hvis du siger ja til at være blogger, så bliver du en del af et fabelagtigt team, hvor der er plads til forskelligheder og udskejelser.

Det er primært frivilligt arbejde, men hvis du har et link, som du godt vil have lidt linkjuice på, så kan vi sagtens finde ud af noget :)

Vi mangler bloggere til sport og anmeldelser, så du ville da være et oplagt valg :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Skrevet kl. 16:38

Berti Kesmez:
Måske lidt forkert at skrive sport, da det egentlig kun er fodbold jeg interessere mig for :)

Fodbold er også en fantastisk sport, og du er mere end velkommen til at komme personlige blogindlæg om det emne :)

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Skrevet kl. 17:48

Jeg ved ikke helt..jeg har haft 4 andre blogs, men jeg synes bare det bliver lidt kedeligt i længden.

Og jeg er lige ved at få startet min webshop også er jeg studerende, så det ville nok være lidt svært at finde tid til det alligevel.

Men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad dine krav er? Er det okay at skrive 5 indlæg en måned og slet ikke nogen en anden? For det skal være meget fleksibelt, hvis jeg skal begive mig ud i sådan noget :)

Hvis vi er et par stykker om hvert emne kan jeg ikke se det blive noget problem, men hvis det kun er mig der skal skrive om fodbold eller film bliver det nok ikke til det store ;)

Mvh.

Berti 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)