Jeg søger livsstilsbloggere til en ny upcoming blog. Målgruppen er primære de unge mennesker, hvorfor det ville være mest optimalt, hvis bloggerne var ligeså.
Hvis du interesserer dig inden for mode, musik, film, sport eller andet, som du mener er relevant til sådan en blog, så kontakt mig endelig på:
simonba93@gmail.com
De bedste hilsner Simon BA
10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk
Hvis du ikke får fat i de rigtige mennesker herinde, er det en mulighed at du søger på blogs indenfor området, og spørger folk om ikke de vil være gæstebloggere hos dig. Så kan de skrive indlæg, mod at få lov til at linke til deres egne blogs eller mod betaling. Så har du også en mulighed for at tjekke deres stil ud og udvælge de bedste emner.
Altså jeg er en ung dreng der har prøvet at blogge lidt før, men jeg lukkede siderne fordi jeg synes det var meget tidskrævende. Hvad forventer du hvis man siger ja til at være blogger hos dig? Og hvordan belønner du ens arbejde eller er det bare frivilligt arbejde?
Mine interesseområder er sport og film, hvis du skulle være interesseret? :)
Jeg ved ikke helt..jeg har haft 4 andre blogs, men jeg synes bare det bliver lidt kedeligt i længden.
Og jeg er lige ved at få startet min webshop også er jeg studerende, så det ville nok være lidt svært at finde tid til det alligevel.
Men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad dine krav er? Er det okay at skrive 5 indlæg en måned og slet ikke nogen en anden? For det skal være meget fleksibelt, hvis jeg skal begive mig ud i sådan noget :)
Hvis vi er et par stykker om hvert emne kan jeg ikke se det blive noget problem, men hvis det kun er mig der skal skrive om fodbold eller film bliver det nok ikke til det store ;)