Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på design af Flash-hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminor

søger Faceback på min nye side jeg er i gang med den er ikke offentlig inu derfor linker jeg den ikke men er du frisk på at tjekke den ud og give mig faceback på en Design Flash side vil jeg gerne høre nærmer så kan du få linket i Privat Bedsked

søger gerne Faceback og gode råd i aften... Høre gerne for folk der har hjemme side selv eller Arbejder med det ^^

MVH: Daniel  

Teknisk Designer> (2009) Tømmer> (2011) Multimediadesigner> (2012)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:13

vis siden er hel i flash kan siden nærmeste ikke søgeord optimeres til google da google har svært ved at læse flash sider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Sep 11
Skrevet kl. 16:15

Hej Mikael Tak for infoen det vidste jeg ikke og søgte lige for sjov på siden på google og den kom ikke frem men det Betyder ikk det helt store for hvade tænkt mig at markedsføre den igemmen facebook og google+ men da siden er lavet i Flash Gratis er det jo bare et spørlsmål om at betale for at skifte Url.. da den har som standart Wix.com/.................. 

men kunne ikke undgå at se din profil og hva du laver og et lille smut forbi din siden det kom man da :D nu har jeg ikke så meget afaring inden for Strip Brancen udover at have oplevet det en 2-3 gange live kender ikke til diverse Strip-sider men lage mærke til at du sage i din profil Tekst-----------------------------

Jeg arbejder hårdt og intensivt på, at blive den mest besøgte hjemmeside I netop denne strip branche og have det bedste strip produkt på samme marked.

der kan jeg måske give dig nonge tips og ider til hvordan din side kan blive mere besøgt for som sagt kender jeg ikk rigtig til Brancen men..... ja misforstå mig nu ikke..... en Stripper er en Stripper om det så Handler om at have den bedste eller mest Frække til rådeighed i Brancen og hva de tilbyder..? da jeg tjekke din side ud kort synes jeg der manglede en masse. Udtaelse kan du få i Privat Bedsked vis du er Intresseret..? men til sagen jeg synes din side mangler en mere imødekommende / inspirerende side til Bestiling/leje af en Stripper. forestil dig nu F.e.k. i højre siden af skærmen står der den søde Stripper med en flaske champagne og i venstre siden står den Frække Stripper med champagne vor efter champagne bliver rystet og champagne brusen ud og ryger ned langs kroppen f.e.k den søde Stripper har Hvid-t shirt på og så kan du selv tænke dig til rasten ^^ og det kunne så være en side på din side med service-brandet i tilbyder.til fester..? det var lidt ider fra mig af håber du kan bruge det i så flad lykke til med siden og dine mål...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:12

flash fuldt ud som du ville gøre der simpelthen for mange skoler og andet du udlukker desuden at opgive nærmeste google organiske søge resultatet meget bliver dyrt i adwords kroner social markedsføring kan ikke stå alene med supplere meget godt hinanden begge ting

ved min stripper side , der er ,ingn stripper der tilbyder det med champagne  ned ad kroppen jeg arbejder mere mod at vise hvordan lap dans laves body tequial og et almindelige stripshows er fra start til slut

Tilmeldt 23. Sep 11
Skrevet kl. 11:38

hej igen

det var nu ikke et budskab om at de skulle/kunne tilbyde champagne ned ad kroppen men at det ville gøre siden mere livlig og intersant alså en form for Flash Efekter... der er mange muligheder og vis du stræber efter at få den bedst og mest besøgte Strip side kraver det vel at man har noget andre ikke har...?

en anden ting ang. champagnen det var jo endnu en mulighed for dine kunder så de har flere valgmuligheder + hva en flaske champagne koster + det er vel enlig et extra show i showet = flere pengen og en sjover aften for kunderne.. og vis de allrede tilbyder Body-tequila kunne de vel også tåle lidt Brus Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:54

jeg er det meste besøgte strip side i danmark men selvfølgelige kan man forbedre sig

min strip side er ikke færdig endnu derved ikke klar til feedback da der mangler en del ting på siden der skal laves

jeg vil lave mere med videoer og billeder der viser hvordan de laver stripshow

jo har ventet lang tid siden er færdig men man tager en ting ad gange for vis lavet 1 på siden for hurtigt før andet færdig på siden bliver det uoverskueligt

det kan være det er lang tid om det  jo er træt af at vente færdig , men i ventetiden  er jeg bare mere aktive på amino.dk og andre steder og lære en del om iværksættere og debat lære meget af når skal til at skrive tekster på siden og mere på siden

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 15:20

uden at have set siden, så er min erfaring med flash at det skal holdet på et minimum.

udeover at søgemaskiner ikke kan læse det, så er der stadig mange i Dk som satdig sider på gamle computere og browsere...disse personer kan med stor sandsynlighed have svært ved at se din side, hvilket jo vil være en skam...

Hvor flot og smart flash end kan være, så er og bliver det en rigtig skidt løsning i mine øjne...

Du må gerne sende mig en link så jeg kan se nærmere på den :D

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)