Da jeg i år købte mit domæne fulgte der et Google AdWords kupon kort til en værdi af 400kr med i købet. Da jeg ikke kan nå at bruge dette i år, gives det hermed væk. Jeg tager den fulde beslutning for, HVEM som skal have den, af dem som melder sig, at de kan bruge den. Det eneste jeg kræver, er at man kommer med en argumentation for, hvorfor lige netop du/I skal have den. Der er dog desværre nogle betingelse som stilles fra googles side: Kun gyldig for nye Google AdWords-kunder, der selv styrer deres konti. Aktiveringsgebyret (på nuværende tidspunkt 40 DKK) fratrækkes kampagnekreditten. Annoncører vil blive afkrævet betaling for annonceomkostninger, der overstiger kampagnekreditten. Med forbehold for godkendelse af annoncer, gyldig registrering og accept af Google AdWords Programs standardbetingelser og -vilkår. Kampagnekreditten kan ikke overdrages og må ikke sælges eller byttes. Google Inc. kan til enhver tid og af hvilken som helst årsag trække tilbuddet tilbage. Én kampagnekredit pr. kunde. Kampagnekreditten skal anvendes inden for 14 dage efter oprettelsen af din Google AdWords-konto. Udløber 31.12.2010. Kupon udløber d. 31/12/2011 Blandt dem som har meldt sig, bliver der udtrukket en "vinder" på SØNDAG d. 4/12-2011 Håber der er en Amino som kan bruge denne kode. Hilsen |
Man kan også blot kontakte Google og få en Google AdWords kupon til værdi, 650 - 1200 kr.
Johannes