Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksport til Kina

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Aug 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Design:Huset Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har ikke lagt os fast på noget endnu, vi kan sige at vi er i undersøgelsesfasen, hvad kan lade sig gøre, hvad er salgsbart i Kina osv osv. Men dansk design, måske indenfor brugskunst, det er i hvert fald noget vi har snakket om...

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:41

Helt sikkert - Den hastigt voksende middelklasse i Kina kunne sikkert snildt aftage en del af den slags. Ved at der eksempelvis sælges en del danske møbler til Japan (hvis den sammenligning kan synes relevant :-)). 

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Aug 11
Fra  Design:Huset Skrevet kl. 22:47

Det var da en af de bedste sammenligninger, meget relevant! Ved du mere om hvad der aftages derovre, eller hvor vi kan finde ud af det henne?

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 22:56

Hej Lene

Lyder spændende , er i gang med lidt af det samme - har pt. min partner i Kina som har lager og logistik klar, samt også her i det nye år åbner en helt ny butik i Taipei 101, kun med skandinavisk design.

Og ja der er mange kringel kroge som skal søges igennem - det er ikke bare lige til, og så håber jeg bestemt i har folk derude til at hjælpe jer med salgskanalerne, for jeg skal love for det er en jungle derude... Og bare lige et godt råd fra en kon-kollega - husk nu at nettet har uanet muligheder derude - der bliver solgt rigtig meget via nettet.

Nå men jeg vil bare ønske jer held og lykke med projektet :)

Bendtsen

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Aug 11
Fra  Design:Huset Skrevet kl. 23:06

Hej Bendtsen

Hvor er det spændende, er sikker på der er mange penge at hente derude :-)

Vores første tanke var kun at sælge via nettet, men vi har set i øjnene at vi skal ha´ nogle forhandlere ind over, som så kan bestille via nettet....

Jeg ville rigtig gerne høre din "historie", men ja vi er vel "konkurrenter", men der er vel nok til os begge :-) Men det er op til dig om du vil give din viden videre :-)

Tilmeldt 23. Sep 11
Fra  Brisingi Magneter Skrevet kl. 23:14

Hej Lene,

i tilfælde af at det bliver aktuelt, vil jeg lige nævne at min danskboende kinesiske kæreste måske kan bistå jer, hvis I får brug for at bygge kulturel/sproglig bro mellem Danmark og Kina. Hun har erfaring med markedsførring, taler kinesisk, japansk og engelsk og har kontakter i blandt andet Kina og Hong Kong.

Du er altid velkommen til at kontakte mig, hvis det bliver aktuelt.

Tilmeldt 29. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:23

Hej Christian

Jer er kineser som gifted med dansk man. jeg har også planer om at eksportere varer til Kina. Jeg ved godt kina er stort marked, de rige mensker er helt vild med europæisk vare. Der er nogen i kina som kan hjælpe mig, de vil gerne også salg vare, de har stærk social forhold.Hivs forretning skulle være vellykket, er det vigtigt. Hvis I har lyst, kan vi kommunikere og måske hjælpe hinanden.

Venlig Hilsen

Yan

Design:Huset:

Hej alle I kloge mennesker :-)

Vi er et makkerpar som har planer om at eksportere varer til Kina, og i den forbindelse vil spørge jer til råds om, hvilke ting man skal være opmærksom på når man vil eksportere til Kina. Det gælder både juridisk, praktisk osv osv, al hjælp modtages med kyshånd!

Venlig Hilsen

Christian Og Lene

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 10:53
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)