VInder FC- København I dag?
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Hmmm...
Jeg tror nu hellere, at jeg vil se ManUtd's B-hold mod Crystal Palace end spilde tiden på denne kamp
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jun 11
Daniel Noll
Skrevet
30-11-2011 kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Så kan jeg alligevel ikke dy mig, for hvor jeg dog så inderligt håber, at den bastard til FCK taber.
Jeg under ikke det hold - eller firma - nogen som helst succes, om så det bliver på dansk fodbolds bekostning. Dem kan jeg sgu ikke li'.
Men I må have en dejlig aften derude!
Svar
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Som FCK-fan siden mine alleførste fodboldoplevelser håber jeg naturligvis på det.
Som realistisk er det ikke uden grund, at jeg har valgt at arbejde (foran min stationære , ikke Chromebook) i aften. Jeg tror ikke på den, desværre.
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Man må sige det var okay det blev ikke tabt eller vundet med 1-1 derved kunne have vundet med lidt mere held , der skal jo ikke meget til før havde vundet kampem kun 1 mål
super tillykke til fc københavn med dette resultatet selv om de sikkert kunne have spillet bedre fc københavn
Svar
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Så kan jeg alligevel ikke dy mig, for hvor jeg dog så inderligt håber, at den bastard til FCK taber.
Jeg under ikke det hold - eller firma - nogen som helst succes, om så det bliver på dansk fodbolds bekostning. Dem kan jeg sgu ikke li'.
FCK er det eneste superliga hold som har/havde bare lidt internationale kvaliteter. FCK er gud
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jun 11
Daniel Noll
Skrevet
01-12-2011 kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
FCK er det eneste superliga hold som har/havde bare lidt internationale kvaliteter. FCK er gud
Det medgiver jeg da gerne. Det ændre bare ikke på min holdning til Football Club København og den forretning de kører.
Svar