Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VInder FC- København I dag?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hmmm...

Jeg tror nu hellere, at jeg vil se ManUtd's B-hold mod Crystal Palace end spilde tiden på denne kamp

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:23
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

Så kan jeg alligevel ikke dy mig, for hvor jeg dog så inderligt håber, at den bastard til FCK taber.

Jeg under ikke det hold - eller firma - nogen som helst succes, om så det bliver på dansk fodbolds bekostning. Dem kan jeg sgu ikke li'.

Men I må have en dejlig aften derude! Big Smile

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som FCK-fan siden mine alleførste fodboldoplevelser håber jeg naturligvis på det.

Som realistisk er det ikke uden grund, at jeg har valgt at arbejde (foran min stationære, ikke Chromebook) i aften. Jeg tror ikke på den, desværre. Confused

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:22

Man må sige det var okay det blev ikke tabt eller vundet med 1-1 derved kunne have vundet med lidt mere held , der skal jo ikke meget til før havde vundet kampem kun 1 mål

super tillykke til fc københavn med dette resultatet selv om de sikkert kunne have spillet bedre fc københavn Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Noll:

Så kan jeg alligevel ikke dy mig, for hvor jeg dog så inderligt håber, at den bastard til FCK taber.

Jeg under ikke det hold - eller firma - nogen som helst succes, om så det bliver på dansk fodbolds bekostning. Dem kan jeg sgu ikke li'.

FCK er det eneste superliga hold som har/havde bare lidt internationale kvaliteter. FCK er gud Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:18

Morten Falk Nielsen:

Daniel Noll:

FCK er det eneste superliga hold som har/havde bare lidt internationale kvaliteter. FCK er gud Big Smile

Det medgiver jeg da gerne. Det ændre bare ikke på min holdning til Football Club København og den forretning de kører.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)