Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på logo til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 12. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg vil gerne have noget feedback på de logoer jeg er ved at få designet med hjælp fra partnerdesign.

Det drejer sig om et logo til siden tributik.dk, som skal være en webshop med triathlon udstyr. (Løb/cykling/svømning)

Jeg har fået disse 4 udkast. I første omgang var jeg utrolig meget til nr. 3, hvor der bare skulle ændres i de tre øverste bokse, med en svømmer, cyklist og løber. Men efter at have talt med en kammerat, som synes godt om nr. 4, kan jeg godt se hans pointe.

Når man siger triathlon, kommer mange til at tænke på ironman (distance) som også er den jeg interesserer mig for. Det er den som har sat voldsom fokus på sporten, især efter challenge copenhagen blev til.

Vi har snakket om at "svømmeren" som indgår i K'et symbolisere at "springe ud i det" / "tag udfordringen". Som evt. skulle tilføjes som slogan. Han snakkede om dårlig slogan bliver bedst husket, så spring ud! ville ikke være dumt. Jeg tror bare ikke på genkendelseseffekten indenfor sportsgrenen endnu. Der er så vidt jeg ved ca. 3000 medlemmer af dtrif (dansk triathlon forbund) men tallet kommer til at vokse, men det bliver aldrig en sport på lige fod med fodbold osv. Derfor synes jeg ikke genkelseseffekten er så vigtig her, men måske tager jeg fejl?

Men jeg vil meget gerne høre til feedback fra jer, og evt. hvis i havde god idéer skal i endelig ikke holde jer tilbage!

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Nov 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:02

Hej

Alle flotte logoer. Og kan sagtens følge dine pointer.

Umiddelbart ville jeg nok sige nr. 1.  Jeg kommer til at tænke på løb - men samtidig kan jeg godt finde ud af, at det nok er noget med triathlon - i og med dit navn.

Nr. 2 finder jeg lidt for "muskuløs". Manden ligner en i rustning - og jeg kan godt komme til at tænke på en butik med rolle spil.... ???

Nr. 3 er heller ikke dårlig - måske har den lidt af tidens moderne ånd over sig - hvordan mon man ser den om 3-5 år...??

Nr. 4 tænker jeg først og fremmest på svømning - og så syntes jeg ikke den giver så meget action over sig.

Blot mine hurtige tanker

Held og lykke med butikken - uanset logovalg.

Mvh

Birger

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 18:10

1. Super fedt især den på sort baggrund

2. manden ligner en robot fra et pc spil og jeg ser det ikke som et i

3. Flot og moderne ligner lidt mere noget til en side med sport video'er og så ingår motorcross jo ikke i triatlhon

4. ser også godt ud men tænker nike og svømmehal og så tror jeg den ville være flottere med blå tekst men bare min mening :)

jeg ville tage nummer 1 :)

Hvordan ville nummer et se ud hvis man fjernede den ene mand og udskiftede den med en der cykler og bag den en der svømmer så alle tre kommer på i vær deres farver

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15

Jeg er enig i, at 1'eren er den bedste. Den er dynamisk og levende - aktionfyldt.

2'eren hører mere hjemme i en bodybuilder-klub, og manden ligner ikke meget en seriøs erstatning for et i.

3'eren er stilren, men for kedelig, fordi man er nødt til at tage briller på for at se, hvad figurerne egentlig handler om. Hvis de blå felter blev større, ville de sige mere.

4'eren er ok, fordi ellipse-udsnittet, som omkranser Tributik er dynamisk. Ulempen er, at der er for meget svømning over logoet. Det er mere til en svømmeklub end triathlon.

Tilmeldt 12. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:33

Tusind tak for feedback, og kom endelig med mere hvis det er.

Indtil videre kan jeg se nr. 1 er mest populær. Kan selv også utrolig godt lide dynamikken i den. Idéen om at prøve at med en cyklist og svømmer bagved er slet ikke tosset, og noget jeg vil gå videre med.

Nr.2 forstiller figuren ironman (fra filmen)

Nr.3 var den jeg i første omgang synes bedst om, men efter lidt tid, fandt jeg den også for pæn / stilren til en sportsbutik.

Nr. 4 var den jeg fik et godt øje til som nr. 2. Når mange starter med triathlon, har mange tankerne på at gennemføre en ironman (3,8km svøm, 180km cykling og 42,2km) Det er et stort spring og tage, og kræver man nok ændre sin livsstil lidt. Derfor er manden der springer ud et godt symbol synes jeg. Evt. men noget slogan der hedder "din partner i udfordringen". Evt. kunne man prøve og designe bunden af K'et som en sko. Så kunne det godt komme til at ligne et løbende ben.

Hører gerne mere fra jer!

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 19:55

Alle designs er flotte, men jeg er nok mest til nr. 3, da den (kommer) til at symbolisere det du ønsker at sælge. Det 4 design minder mig lidt om så mange andre svømme logoer. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:26

jeg ville klart også vælge nummer 1 den er bedste giver meste af det hele lsom om der sker mere action end løb

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 14:00

PCWH:
Jeg har fået disse 4 udkast. I første omgang var jeg utrolig meget til nr. 3, hvor der bare skulle ændres i de tre øverste bokse, med en svømmer, cyklist og løber.

Jeg kan bedst lide nr. 3. Som du selv skriver så er den stilren, og med de tre bokse kan du netop fremhæve både cykling, løb og svømning (hvor jeg måske synes at nr. 1 kun giver en fornemmelse af at det er løbeudstyr). Den blå farve giver et meget "frisk" symbolik, og så giver den stilrene profil mig også en god fornemmesle af at jeres udstyr er stilrent og prof. Så det er klart min favorit. :)

Held og lykke med det. 

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 14:18

Jeg synes tit generelt at farve logoer ikke har et særlig godt udtryk.

Men er det bestemte farver i er lyst til?

......

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24

Nr 1 er fedt. Stilren, dynamisk og simpel og let at huske. Viser ikke så meget triathlon, men alligevel så er selve navnet som jo er en del af logoet, ret godt sigende, så...

Nr 3 kunne have været bedre, hvis løberen i midte-ikonet har lignet løberen fra sæt nr 1, altså fra siden og løbende. Men ikonerne er måske lidt svære at se på websider, og så ved jeg ikke rigtig om hjernen husker logoet så godt, men omvendt så viser det til gengæld ret tydeligt hvad du handler med.

De andre logoer vil jeg ikke kommentere. Kan ikke personligt lide3 dem.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)