Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor er det bedst at søge efter en under 18 år

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er godt klar over reglerne ved at ansætte en under 18, både med forældre underskrifter og alt det andet, men

hvor er det bedste sted på nettet at søge efter dem under 18 år, jobnet er jo lige til at kaste op over, har da også fundet enkelte sider hvor der er en enkelt eller 2 ungarbejder job, men ikke et sted hvor der er et fornuftigt udvalg af unger som rent faktisk ikke bare regner med at FAR eller MOR betaler og har penge nok.

så jeg håber da på i her kan hjælpe mig vidre

Lars

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 12:27

Hej Lars.

Amino har mange tusinde brugere, hvoraf rigtig mange af os, er under 18 år. Der er mange der søger arbejde, både for at skaffe penge til deres ideer og projekter, men sandelig også mange som har andre planer som de kunne bruge nogle penge til. Du kan skrive lidt mere om det i dit indlæg, så får du garanteret en masse henvendelser fra unge under 18.

.

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:33
Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 12:34

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 12:36

nå næsten samtidig Big Smile

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 13:00

Så fremt du har børn i passende alder så kan det være oplagt at sprede ordet i deres kreds.

eller et opslag på din virksomheds-hjemmeside.

Eller bare et skilt på døren at i søger ungarbejdere

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:42

Lars:

jeg er godt klar over reglerne ved at ansætte en under 18, både med forældre underskrifter og alt det andet, men

hvor er det bedste sted på nettet at søge efter dem under 18 år, jobnet er jo lige til at kaste op over, har da også fundet enkelte sider hvor der er en enkelt eller 2 ungarbejder job, men ikke et sted hvor der er et fornuftigt udvalg af unger som rent faktisk ikke bare regner med at FAR eller MOR betaler og har penge nok.

så jeg håber da på i her kan hjælpe mig vidre

Lars

Hej Lars

Jeg er 17 år og søger deltidsjob. uddyb hvad arbejdet går ud på, og måske er jeg den du søger. Venlig Hilsen Julia

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 18:11

Hvad er det helt præcist du søger?

Jeg mangler job :)

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 18:20

Jeg søger job!

- Kan du uddybe dig mere? 

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:18

hej og tak for alle jeres svar, nu mangler jeg så ikke lige selv en ung lige nu, og hvis det endelig var sådan ville jeg nok gribe fat i alle dem jeg kender der har børn i den rette alder, og med den rigtige afstand fra mit firma.

det var egentlig mere fordi jeg kom til at snakke med en forretningsforbindelse om hvor man egentlig kunne finde de unge henne hvis man stod og manglede en.

men har da kigget på ungarbejder.dk men uden held,

så det kan da godt være unge slet ikke gør opmærksom på sig selv, og jobnet ikke giver dem en chance for måske at oprette sig der, så arbejdsgivere har en chance for at finde en egnet medarbejder til det arbejde de måske har til en ung... det kunne jo være fejedreng/pige eller picolo/picoline eller hvad de nu lige mangler,

så hvis i kære Aminoer har nogle ideer til hvordan de unge også for en chance så post dem endelig, der må jo være mere end et par stykker der måske mangler en ung til et eller andet

Lars

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)