Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underlige priser for fragt med Post Danmark?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg ville høre om der er andre der her fra d. 1/12 har fået nogle underlige priser fra Post Danmark?

F.eks. 45,28 og 50,57kr. Synes det er nogle mærkelige priser jeg skal give videre til mine webshop-kunder. Jeg kan jo ikke runde op eller ned, da der så skal lægges moms oven i. Jeg har ringet til dem for at høre om de ikke bare kan runde op til nærmeste hele tal, men det vil de ikke?!

Mvh

KW

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:16

Men du kan da selv bestemme din fragtpris og så momse det beløb, du jo ikke bundet til at videregive PD priser en til en...

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Skrevet kl. 16:08

Ville det ikke betyde at jeg skulle tage 57kr i stedet for 45,28kr?

(45,6kr + moms)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 18:39

Sælger du B2B eller B2C? Der er moms på fragt, hvis du sender B2B.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:33

Fandt du hvad du søgte med priser ?

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 21:47

Jeg har fået et brev med priserne på Erhvervspakker, og de er da lidt skæve. Privatpakkepriserne kommer senere så vidt jeg kan forstå.

I min webshop sender jeg stort set kun privatpakker.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 21:51

Hvis det var mig, så ville jeg på min Webshop selv runde prisen op, og så derefter ligge moms på. Så må folk bare betale de ekstra par kroner, eller hvad det nu koster (du kan eventuelt skrive at du tager et ekspeditions gebyr).

Held og lykke med det Yes

De allerbedste hilsner,
Rasmus T. Nicolaisen 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Skrevet kl. 10:29

Problemet er jo at man ikke "bare" kan runde op.

Har f.eks. en pris der hedder 39,66kr. Hvis jeg skulle runde den op til 40,00kr ville jeg herefter skulle lægge moms oven i. Dvs prisen for kunden ville blive 50,00kr. Nu ved jeg ikke med jer, men jeg ville som kunde synes at det var en forskel der betød noget, specielt ved små ordrer. Desuden er kunden vel ligeglad med om der er moms på eller ej, bare det er så billigt som muligt. ^^

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 11:42

Hvis jeg husker ret er der en sag omkring dette, der siger at man gerne må tage mindre end omkostningen, og stadig gøre det uden moms? - det er nogle år siden jeg selv undersøgte det, så håber der er en der kan be/afkræfte om det stadig er sådan?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)