Hej En af mine gode bekendte er en sjov og fantasifuld tegner. For et par uger siden tegnede han 7 sjove monsteransigter til mine 2 tvillingedrenge, som han klippede ud. De er vildt begejstrede for disse monstre, og så går min iværksætterhjerne totalt igang. Kunne det være en idé at skabe et sjovt univers på nettet, hvor man kan farvelægge monstrene, evt. printe dem ud og farvelægge dem. Måske kan man udvikle noget merchandise med tallerkner, kopper, t-shirts, mm. med sine yndlingsmonstre. De skulle så kunne købes i legetøjsbutikker, Bog & Idé mm. Jeg ved ikke, om jeg rammer noget her, men et sjovt interaktivt univers, hvor der langsomt bygges historier op omkring hvert enkelt monster, så man hele tiden må ind og kigge: hvordan ser kroppen ud, hvad hedder deres søskende, mm. Der er egentlig ingen grænser for den fanatasifulde hjerne her.... Kom gerne med input og kan du selv tegne et monster, kan du måske selv få uploadet dit eget til "Monsters World"!!! Michael |
Hej
Jeg syntes det er en super ide :) lidt dyr at komme i gang med men rigtig god :)