Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør eller software ekspert søges til en opgave!!!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften til jer alle på Amino

Jeg søger som overskriften viser, en der kan noget med teknik. Det er til seriøst projekt, så har brug for en dygtig en! 

Jeg kan ikke sige så meget om det, da jeg skal vide lidt om hvem du er og hvad du har lavet inden jeg bare brgaer ud med hvad opgaven er! Så skriv lige få linjer dine referencer og erfaringer, og jeg vil fortælle hvad opagven er, og derefter kan du komme med et tilbud! 

Ser frem til at høre fra den bedste med det bedste tilbud! 

/De bedste hilsner

C S. Sørensen

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ikke at jeg er målgruppen, men mon ikke det ville være ret smart at lave en beskrivelse af hvilken teknologi eller til hvilken platform det skal laves...

Jeg udviklede selv dette avancerede program i 1982 (i Basic) på min Texas TI-99/4A, men så var min memory også fyldt op, og det var den programmør karriere, men det nok ikke det du søger...?

>10 PRINT "Hello World"

>20 GOTO 10

Sig ikke jeg ikke kan noget med teknik... Stick out tongue

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:17

Du kan vel læse min profil...

Du er velkommen til, at sende mig en beskrivelse, kontaktinformation findes på min profil

Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 00:25

ExportInnovation:
hvilken teknologi eller til hvilken platform det skal laves.
- jeg er ikke i stand til at forklare nogen af delene da jeg ikke ved hvad der skal bruges, og jeg ønsker ikke at fortælle en masse om dette projekt. Derfor gør jeg sådan. Dem der er seriøse kan kontakte mig, også forklare jeg deltaljeret til dem jeg mener, har nok erfaringer. Mere simpelt bliver det da ikke vel? Skype-Smile

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 00:27

Kan du fortælle hvad du mener når du siger teknik? Snakker vi web, software, algoritmer, fysisk teknik eller hvor er vi?

Hvad størrelse projekt snakker vi? Skal vide om jeg skal anbefale vores ene partner der er igang med en ph.d i datalogi..

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 00:31

Sorry for første sprg. Er på via app, så glemte lidt overskriften..

Du er velkommen til at kontakte mig.vores ph.d stud er uden tvivl en af de dygtigste it-arkitekter du kan finde..

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 00:32

Kenneth Jensen:
Kan du fortælle hvad du mener når du siger teknik? Snakker vi web, software, algoritmer, fysisk teknik eller hvor er vi?
 - det er rigtigt svært for mig og sidde og sige en masse, for vil helst ikke sige noget forkert. Jeg aner ikke helt hvad man skal bruge! Men det er til et noget større projekt, og jeg går udfra det er noget programør jeg skal bruge, som kan lave noget til et slags computersystem. 

Men hvis du mener du kender en der er professionel, så bed ham endelig om at skrive, og han vil få indblik i hvad det drejer sig om! 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 00:35

Jo

Ja du sætter jo din lid til at du bliver fundet i stedet for at du finder det du nogenlunde skal bruge...

Så prøv at svare på HVOR det skal bruges: web, Iphone, Android eller noget andet... når udviklerne ved det kan de jo måske se hvilken teknologi der er bedst til dit behov....

Men giv dem en chance...

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 00:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det skal bruges til en maskine som indholder (et eller andet) der kan gøre de tjenester jeg ønsker.!

Det er det jeg siger det er sgu svært at forklare, når man ikke ved hvad det hedder det der skal bruges! 

Men jeg har fået nogen mails fra folk, og som sagt dem der skriver privat, de får en bedre forklaringer!

Så hvis du er interesseret så skriv fremover til mig i PB! 

Have en god aften

:D

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 02:11

Hej!

http://millabjerk.blogg.no/images/439004-2-1255386421536.jpg - Sådan en eksisterer allerede!

Prøv på elance.com - der kan du smide din opgave i puljen (gratis!) og modtage præcise bud på opgaven. Mit bedste råd er at oplyse hvad du reelt har at gøre godt med, for så fanger du de programmører der arbejder i prisklassen og modtager ikke unødvendige bud :-) 

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)