Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på linkdog.dk

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Nu har jeg designet min side helt om.

Hvad synes i? Er det blevet bedre, er der noget jeg kune gøre anderledes :)

Her er siden >> linkdog.dk

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 22:38

I må evt. også godt tilmelde jeres links :)

Men vil gerne have feedback på siden.

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 22:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en simpel og stilren side - flot.

Første indtryk er at jeg lige først tvivler om det virkelig kan være en rigtig side - altså om ikke det er en af de der fake-sites man støder på. Du kender dem sikkert godt. Det er dem hvor de bare er fyld med en masse google-reklamer.

Men hvis jeg tager udgangspunkt i at jeg kender dit koncept - og leder efter en side med netop dit produkt, så fungerer siden okay.

Design delen er som sagt rigtig fin.
Dog sker der et eller andet med datoen oppe i højre hjørne - hvor den ryger udenfor rammen.. Jeg bruger firefox på mac.

Under logoet (i topbanneret) er det som om der mangler noget. Der er meget tomrum - med grå..
Der går længe før jeg får læst konceptet til højre - fordi mine øjne forsvinder ind i det grå tomrum..

Centeret menu og søgefunktion... Why? Der er ligesom et eller andet døds-annonce agtigt over centreret indhold. Det er ikke rigtigt moderne.

De små breve, som fungerer som punktform under kategorierne, ender lidt for langt ude til venstre - det er lidt rodet.

Annoncen skal sikkert være dig - gætter jeg på.. Og det er nok okay. Men den der tæller der fortæller hvor mange links du har på siden.. Det er som om den smelter sammen med annoncen - og jeg får en fornemmelse af at det er noget jeg bare skal ignorerer - sammen med annoncen. Det fanger altså ikke - og det sælger slet ikke produktet.

Blå - det er som om der er alt alt for meget blå på siden. Mange blå links - blå overskrifter - blå baggrund... Blåt logo. Måske du kunne bruge en form for opdeling i hvad der var blåt - så det fx. kun var links. Ikke at du skal have tusinde farve - det er ikke det jeg siger, men du skal gerne have mere end én farve. Prøv evt. med to-tre farver som går igen på bestemte funktioner/områder.

Topbanneret igen - det er som om jeg får lyst til at klikke på teksten "tilmeld dit website i dag og bliv set..." på banneret - men jeg får ikke lov til at tilmelde mig.. Jeg ender bare på forsiden - og skal hér vælge et lille link i top menuen.

Held og lykke med forbedringerne :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:57
Fin side :) har lidt samme mening som Jonathan, men kunne sagtens finde på at tilmelde mit site engang :)

Fin og overskuelig, dog er det største problem, som jeg ser det, også at man hurtigt kan komme til at tro det er et af de der scam sider med en masse Google reklamer, ved ikke helt hvad man kan gøre ved det..

"I could never own a Samsung, I´m creative..."

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:01

2 gange nævnes alt næsten under hoved kategorier og igen under kategorier det giver 2 ens steder igennem hele siden samme tekst det er ikke ideelt i søgemaskine alt vises samme igen og igen

men jeg har faktisk selv samme problem med min egen side nogle steder man vil gerne vises noget flere gange,  for det gør siden mere overskuelige synes man selv .

jeg ikke finde nogle betingelser på siden der må være nogle krav hvad vil have på jeres siden og hvor lange links beskrivelser skal være det kunne ikke finde på jeres side der beskriver

en om jer side savner jeg meget hvad gør jeres side til et unikt godt link katalog

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 23:09

Tak for feedback :)

Jeg har nu slettet google søgning samt google adsense, og det nederste banner :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 23:16

Hej Jonathan.
Mange tak for dit konstruktive feedback, der er en del at arbejde videre med. Vi har lavet noget om på det allerede på baggrund af dit feedback.
Til alle andre, vil jeg blot sige at vi nu har rundet de 500 sites og det er vi selvfølgelig meget stolte af, du/i kan stadig finde værdi i at tilmelde jeres website til linkdog og opnå en højere pagerank.
Her er hvad linkkataloger skriver om os:
Linkdog er rangeret som nr. 66 ud af 193 danske kataloger.

Med en CatScore på 45 placerer Linkdog sig i midten af feltet, og er en blød mellemvare i forhold til styrke. Tilmelding er normalt værd at bruge tid på, men vær opmærksom hvilken link metode der benyttes fra kataloget. Kvaliteten af kataloger på dette niveau svinger, og du finder både manuelt- og autovedligeholdte kataloger. Du bør fint kunne genbruge tilmeldingstekster (dog stadig med måde), når du tilmelder din hjemmeside til linkdog.dk.

Der er værdi i et link fra Linkdog, men tilmelding bør være en del af et større stykke arbejde med at skaffe links fra flere og bedre kataloger.

Linkdog benytter direkte links, når der linkes ud fra kataloget, og det er den bedste linkmetode i forhold til søgemaskineoptimering.

enjoy.

//FraNK

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 23:21

Fedt - det er allerede bedre :)

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 15:41

Jeg tror måske det ville være en god ide at fjerne dato og tid i hjørnet af logoet.

Tilmeldt 15. Aug 11
Fra  Bull Skrevet kl. 15:47

Vi har faktisk også et tilbud nu hvor du kan få din reklame på siden (300x300) for kun 300kr,-

Eller et banner i bunden for kun 300kr,-

Få mere info her via PM. eller på info@linkdog.dk

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)