Hej Aminoer Nu har jeg designet min side helt om. Hvad synes i? Er det blevet bedre, er der noget jeg kune gøre anderledes :)
|
I må evt. også godt tilmelde jeres links :)
Men vil gerne have feedback på siden.
Hej Aminoer Nu har jeg designet min side helt om. Hvad synes i? Er det blevet bedre, er der noget jeg kune gøre anderledes :)
|
Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau
I må evt. også godt tilmelde jeres links :) Men vil gerne have feedback på siden. |
Det er en simpel og stilren side - flot. Første indtryk er at jeg lige først tvivler om det virkelig kan være en rigtig side - altså om ikke det er en af de der fake-sites man støder på. Du kender dem sikkert godt. Det er dem hvor de bare er fyld med en masse google-reklamer. Design delen er som sagt rigtig fin. Under logoet (i topbanneret) er det som om der mangler noget. Der er meget tomrum - med grå.. Blå - det er som om der er alt alt for meget blå på siden. Mange blå links - blå overskrifter - blå baggrund... Blåt logo. Måske du kunne bruge en form for opdeling i hvad der var blåt - så det fx. kun var links. Ikke at du skal have tusinde farve - det er ikke det jeg siger, men du skal gerne have mere end én farve. Prøv evt. med to-tre farver som går igen på bestemte funktioner/områder. Topbanneret igen - det er som om jeg får lyst til at klikke på teksten "tilmeld dit website i dag og bliv set..." på banneret - men jeg får ikke lov til at tilmelde mig.. Jeg ender bare på forsiden - og skal hér vælge et lille link i top menuen. Held og lykke med forbedringerne :) |
Fin og overskuelig, dog er det største problem, som jeg ser det, også at man hurtigt kan komme til at tro det er et af de der scam sider med en masse Google reklamer, ved ikke helt hvad man kan gøre ved det.. |
"I could never own a Samsung, I´m creative..."
2 gange nævnes alt næsten under hoved kategorier og igen under kategorier det giver 2 ens steder igennem hele siden samme tekst det er ikke ideelt i søgemaskine alt vises samme igen og igen men jeg har faktisk selv samme problem med min egen side nogle steder man vil gerne vises noget flere gange, for det gør siden mere overskuelige synes man selv . jeg ikke finde nogle betingelser på siden der må være nogle krav hvad vil have på jeres siden og hvor lange links beskrivelser skal være det kunne ikke finde på jeres side der beskriver en om jer side savner jeg meget hvad gør jeres side til et unikt godt link katalog |
Tak for feedback :) Jeg har nu slettet google søgning samt google adsense, og det nederste banner :) |
Hej Jonathan. enjoy. //FraNK |
Fedt - det er allerede bedre :) |
Jeg tror måske det ville være en god ide at fjerne dato og tid i hjørnet af logoet. |
Vi har faktisk også et tilbud nu hvor du kan få din reklame på siden (300x300) for kun 300kr,- Eller et banner i bunden for kun 300kr,- Få mere info her via PM. eller på info@linkdog.dk |