Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate: Wordpress eller Prestashop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Brisingi Magneter Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jeg tænker på at lege lidt med affiliate marketing, men er i tvivl om hvilken løsning, jeg skal vælge. Det jeg gerne vil, er at bruge produktfeeds og liste produkterne på samme måde som man ser i en normal webshop.

Jeg har det indtryk, at de fleste anvender Wordpress til affiliate, men jeg eftersom jeg har lidt erfaring med Prestashop (som iøvrigt kan importere produktfeeds) tænkte jeg om det kunne være en mulighed? Prestashop, som en ecommerce løsning, mener jeg også har den fordel, at de er designet til at liste mange produkter på en overskuelig måde.

Det jeg nu gerne vil høre, er om en ecommerce løsning, såsom Prestashop, er en bedre løsning end Wordpress, hvis jeg ønsker at jonglere med produktfeeds? Altså hvad er fordelene ved den ene løsning fremfor den anden?

Håber der er nogen, der sidder inde med nogle guldkort, som de vil dele.

Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Brisingi Magneter Skrevet kl. 19:20

Så lad mig spørge på en anden måde: Hvorfor er netop Wordpress, den fortrukne platform til affiliate marketing?

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 123
Fra  WeCode Skrevet kl. 19:26

Wordpress har en del flere gratis plugins(Heriblandt en masse fremragende til både seo marketing og diverse affiliate værktøjer). Derudover tror jeg der er mange der følger det er nemmere at håndtere wordpress. Samtidig er der på nettet langt flere guides , tips og tricks i forhold til at bruge netop wordpress sammen med både affiliate og adsense. Dette var det korte svar men håber det kan bruges:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34

Hvis Prestashop kan håndtere affiliate feeds, og du kender Prestashop så brug det. Hvis du gerne vil liste produkterne som i en webshop, så er Prestashop jo nærmeste skræddersyet til det :-)

Wordpress kan du også bruge - du kan f.eks. se en Wordpress affiliate løsning her: http://www.delonghi-espresso.dk/ og der kan også bruges mange andre systemer. Det korte af det lange er, at har du et system du kender, så brug det og slip for at skulle bruge tid på at sætte dig ind i et nyt system.

MVH

Thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)