Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp!! Skal bruge et søgeprogram til en hjemmeside???

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kære Aminoér...:o)

Efter et langt forløb i mit liv med sygdom , fastklemt i systemet er jeg langt om længe kommet over på den anden side :o)))
Jeg er igen klar til arbejdsmarkedet, dog ikke på fuld tid.... Så jeg er visiteret til flexjob:o)

Men her blev det ikke lettere....for efter en lang periode som ledig flexjobber må jeg erkende, at disse job ikke hænger på træerne.... Nu har jeg valgt at tage sagen i egen hånd, og starte noget op for mig selv.

Jeg har fået en hjemmeside....Men på hjemmesiden skal der være et søgeprogram, så man kan søge under forskellige kategorier og underkategorier samt oprette profiler (det er ikke en dating side)
Og her er gode råd dyre.....og iværksætteren  fattig... 

Er af hjemmeside supporten blev anbefalet roomla, drupal eller wordpress... Findes der nogen der er gratis????

Og jeg skal bruge en webprogrammør nogle timer, som kan installere dette på hjemmesiden eller være behjælpelig....

Så er der nogle ildsjæle derude, som brænder for at hjælpe mig igang...så hører jeg gerne fra Jer :o))

DBH

JUMO 

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 18:17

Hej,

jeg er software udvikler. Jeg har lang erfaring med asp.net, PHP, programmering.Jeg arbjeder også med jommla , wordpress
Kan jeg se link til dit hjemmeside.

Vh

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 18:17

Hej Jumo. Jeg ved i hvert fald at Wordpress er gratis da jeg selv tidligere har benyttet det. Jeg er ikke programmør, men jeg vil gerne hjælpe dig med at sætte wordpress op med theme og plugin - gratis :-)

Du kan kontakte mig via en privat besked her på Amino hvis du har spørgsmål eller gerne vil fortælle lidt mere om dit projekt. Det kan være at jeg også kan hjælpe dig med at finde de plugins du har brug for til at få din hjemmeside op at køre Smile

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 18:35

Hej Jumo

Jeg er programmør, jeg har erfaring med Joomla, som er et gratis system, og jeg vil gerne sætte det op for dig og hjælpe dig igang, uden at jeg skal have noget for det.

Der kan være lidt udgifter forbundet med domæne og server, men det er få hundrede kroner.

Til en start vil jeg tilbyde dig at sætte en prøve-side op, kvit og frit og gratis, så kan du lege lidt med tingene og se om Joomla er noget for dig.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:38

Hej Jumo.

Hvis det er du selv vil kaste dig ud i det samt lave rettelse tilføjelser samt mere så vil jeg anbefale dig Wordpress. Dette er et gratis OpenSource CMS system som er mere brugervenligt end de andre nævnte.

Der vil du også kunne bruge søgefunktionen over hele hjemmesiden..

Fortsat god aften.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 5. Oct 11
Skrevet kl. 21:44

Hej Morten:o)

Tusind tak for dit svar, jeg sender dig lige en privat besked....

Jeg er som sagt kommet ud i noget, hvor jeg ikke kan bunde og ved intet om hvad der er bedst...

DBH

JUMO Smile 

Tilmeldt 5. Oct 11
Skrevet kl. 21:48

Hej Conrado:o))

Tak for dit svar....

Ja her er jeg allerede stået af....men dejligt når nogen ved det....

Jeg har købt domæne og webhotel....og er også startet op med hjemmesiden men må erkende, at jeg ikke kan gabe over det selv, selvom jeg altid har brugt det motto, jeg kan, jeg vil og jeg gør:o)

Men her har jeg brug for hjælp....

Jeg har hjemmeside på one.com.....men den er ikke tilgængelig endnu, da den som sagt ikke er oppe at køre.,

Må jeg spørge hvor du kommer fra???

Jeg er fra sønderjyllland.....

DBH

JUMOSmile 

Tilmeldt 5. Oct 11
Skrevet kl. 22:01

Hej Peter.

Tusind tak for svar....Jeg kan se vi bor i samme del af landet og sender dig lige en privat besked Smile

DBH

JUMO

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 22:08

Hej Jumo

jeg ser frem til at høre fra dig Smile

Tilmeldt 5. Oct 11
Skrevet kl. 22:18

Hej Alexander!!!

Tusind tak for dit svar....Kan se, at wordpress er meget brugt...Men som sagt er jeg grøn her og det skal selvfølgelig være brugervenligt så jeg selv på sigt kan opdaterer og holde det ved lige....

Jeg vil undersøge detSmile

Tak og god aften til dig også....

JUMO 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)