Jeg har læst en masse om domænenavne og folk der prøver at tjene lidt penge på sådanne. Jeg har et spørgsmål, da jeg selv er havnet i en irriterende situation.. Nu er det sådan at jeg er igang med opstart af virksomhed og derfor mangler et domænenavn. Det navn jeg vil bruge er optaget, men ikke i brug.. Jeg har researchet en del og ham der ejer det har flere navne endnu, vidt forskellige emner, men ingen bliver brugt. Jeg ringer så til ham og spørger pænt hvad hans planer er med navnet.. Og han siger så han vil have 5000,- for det uden tøven. På dette tidspunkt er jeg ikke i tvivl om at han prøver at tjene nogle lette penge - men hvad havde i gjort i min situation? Sagde til ham jeg ville vende tilbage på et senere tidspunkt. Selvfølgelig skal 5000,- ikke ødelægge det, men synes det er mange penge når man tænker på hvad han har betalt for det... og så er det bare pænt belastende oven i hehe.. God aften derude :-) |
Jeg vil finde mig et nyt navn. Alene i det danske sprog er der mere end 70.000 ord og de kan jo kombineres uendeligt. Så det er på med tænkehatten og finde nogle nye ord frem.