Alle det alle klubber i dk? Eller har vi med flere lande at gøre? |
Hej
Har sendt en pm
Alle det alle klubber i dk? Eller har vi med flere lande at gøre? |
......
Hej, Uden at binde mig til noget, kan jeg godt lide din ide, og vil meget gerne høre mere. Jeg skriver, og interesserer mig meget for fodbold, og især på det finansielle, strukturelle og langsigtede plan, herunder strukturen for superligaen, økonomien i en skandinavisk liga, udviklingen i de store ligaer - når klubberne får store kapitalindsprøjtninger fra udlandet. TV´s indflydelse på sporten. Faldende tilskuertal i Superligaen. http://jankristoffersen.blogspot.com/ Jeg udgiver min første bog til foråret. Er uddannet jurist, tidligere vinhandler og restauratør på Vesterbro og fast på Nedre C i Parken. |
|
Tak for alle svarene. Ja, det kunne jeg godt forestille mig Morten. Men da de er gratis, kan man jo ikke stille de store krav ;) Men hvis jeg bare selv sørger for at poste meget, kan det jo være med til at give flere læsere. Hvad er jeres erfaring med at få læsere til gruppen. Er en facebook-side den bedste løsning, og hvad kan der ellers gøres? |
Måske kunne man arbejde med en bonusordning af en art? En konkurrence, hvor skribenten bag månedens bedste artikel får en eller anden præmie - det er selvfølgelig læserne, der skal vurdere artiklernes kvalitet. Ideelt ville det gør skribenterne mere flittige og mere kvalitetsbevidste :) |
Det var et godt foreslag Majbritt. På den måde skulle man kunne holde motivationen oppe hos skribenter. |