Webhotel-Tjek har nu været online i godt og vel 2 måneder, og jeg har arbejdet hårdt, for at videreudvikle konceptet og funktionaliteterne.
Det er nu blevet tid til få lagt flere webhoteller i databasen...
Derfor: er du udbyder af webhosting, har du nu mulighed for at tilmelde din hostingvirksomhed på Webhotel-Tjek - helt gratis. Ved at tilmelde dig, får du adgang til at oprette og redigere data for de webhoteller/VPS, som hører under din hostingvirksomhed.
Note: alle indsendte tilmeldinger vil gennemgå en redaktionel gennemgang, inden virksomhedsdata og specifikationer for webhoteller/VPS vil blive offentliggjort på Webhotel-Tjek.
Der er plads til flere udbydere af webhoteller/VPS på Webhotel-Tjek, så hvis du som webhost endnu ikke har tilmeldt dine webhoteller, kan det være en oplagt mulighed at benytte denne nytårsdag på tilmeldingen.
Tak til jer, der indtil videre har tilmeldt jeres webhoteller.
Fedt koncept! Og smadder lækker side, nem og overskuelig. :-) Jeg havde håbet lidt på at dedikerede servere (og evt. colocation) var med, men sådan er det jo desværre. Dog er det helt klart en side jeg vil anbefale til mine bekendte.
P.t. indeholder Webhotel-Tjek webhoteller og VPS, men der vil komme andre kategorier til på et senere tidspunkt.
Hvis du vil holde øje med udviklingen, kan du gøre det enten via Facebook, Twitter eller Google+ (der er frit valg), hvor jeg løbende annoncerer nyheder og opdateringer på Webhotel-Tjek.