Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opret din hostingvirksomhed på Webhotel-Tjek

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Webhotel-Tjek har nu været online i godt og vel 2 måneder, og jeg har arbejdet hårdt, for at videreudvikle konceptet og funktionaliteterne.

Det er nu blevet tid til få lagt flere webhoteller i databasen...

Derfor: er du udbyder af webhosting, har du nu mulighed for at tilmelde din hostingvirksomhed på Webhotel-Tjek - helt gratis. Ved at tilmelde dig, får du adgang til at oprette og redigere data for de webhoteller/VPS, som hører under din hostingvirksomhed.

Tilmelding foregår her: Tilmeld webhost

Note: alle indsendte tilmeldinger vil gennemgå en redaktionel gennemgang, inden virksomhedsdata og specifikationer for webhoteller/VPS vil blive offentliggjort på Webhotel-Tjek.

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 12:58

Sindsygt blæret site du har lavet dig. Håber du holder dampen oppe.

Jeg har ydmygt givet dig et "Like".

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:14

Flot side! Yes

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 14:02

Mange tak skal I have :o)

Martin: Jeg holder bestemt dampen oppe ;o) Tak for din "Like" - jeg bliver altid glad for positive tilkendegivelser.

Henrik: Også tak til dig. Jeg kan dog ikke se, at Megahost er tilmeldt endnu? :o)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 14:56

Der er plads til flere udbydere af webhoteller/VPS på Webhotel-Tjek, så hvis du som webhost endnu ikke har tilmeldt dine webhoteller, kan det være en oplagt mulighed at benytte denne nytårsdag på tilmeldingen.

Tak til jer, der indtil videre har tilmeldt jeres webhoteller.

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 18:27

Fedt koncept! Og smadder lækker side, nem og overskuelig. :-) Jeg havde håbet lidt på at dedikerede servere (og evt. colocation) var med, men sådan er det jo desværre. Dog er det helt klart en side jeg vil anbefale til mine bekendte.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 09:48

Mange tak skal du have, Christoffer.

P.t. indeholder Webhotel-Tjek webhoteller og VPS, men der vil komme andre kategorier til på et senere tidspunkt.

Hvis du vil holde øje med udviklingen, kan du gøre det enten via Facebook, Twitter eller Google+ (der er frit valg), hvor jeg løbende annoncerer nyheder og opdateringer på Webhotel-Tjek.

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige oprettet mig der inde, og det gik super let.

Jeg syndes siden er rigtig god, og jeg kan da kun anbefale andre hostning virksomheder at oprette sig der inde.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 15:07

Tak for din anbefaling, Nicolaj - og endnu engang velkommen til og tak for din tilmelding af IT Collection og jeres VPS-løsninger.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)