Jeg arbejder en del med affiliate netværk - blandt andet Google Affiliate netværk, hvor jeg typisk er villig til at give 12 USD for en betalende kunde til vores forretning.
Hvis du henviser en kunde vores side og lad os antage at de tilmelder sig vores service og laver en betaling. (alt dette kan trackes via url etc) Herefter tilfalder 12 USD til dig - i og med, at du har henvist en betalende kunde til os.
Mener du at hvis jeg har et produkt jeg gerne vil sælge, til et stort firma, og tjene kassen på den éne ordre, så kan du skaffe kontakten og måske "smøre" dem lidt, så de køber mit produkt?
Kan du sælge mit nye produkt: 3D vægpaneler, til Bestsellers 1100 butikker, så skriv endelig til mig, så er jeg frisk
Eller mener du, hvis du kan skaffe et job til en arbejdsløs person, som så skal give dig 15% af hans første månedsløn, for dit arbejde? Om det kan lade sig gøre rent praktisk?
Det findes allerede! De kaldes "Headhuntere" og der er lavet en film om dem
Michael, jeg mener begge dele. Både BtB - Jeg skaffer lead til dig fx. Og ift at skaffe lead til jobsøgende.
Altså, jeg prøver at udforsk begrænsninger og muligheder for LEADS, er ikke erfaren på området. Derfor kan indspark fra aminoer være med til kaste lys over gråzonerne..
Ja, filmen headhunterne er go. Mit projekt er lidt at bruge de "metoder" eliten benytter sig af for at begunstige forretningen eller få ny karrierejob, og modellere det lidt så det passer til et mere normalt niveau, og finde ud af om LEADS kan bruges ml. aminoer fx..
Jeg vil typisk gerne betale 20kr for et salg, men betaler i øjeblikket 15% i stedet, hvilket bliver nogenlunde det samme med en gennemsnitlig ordreværdi på 150kr For et signup til nyhedsbrev tilbyder jeg dog kun 2kr - selvom det muligvis er mere værd er det sat lavt for at undgå misbrug. Det hele gennem PartnerAds.