Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du betale for et godt LEAD?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming. 

Jeg arbejder en del med affiliate netværk - blandt andet Google Affiliate netværk, hvor jeg typisk er villig til at give 12 USD for en betalende kunde til vores forretning. 

mvh

Babar

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11

Babar,

Hvordan fungerer det i praksis? I store træk

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 11:19

Hvis du henviser en kunde vores side og lad os antage at de tilmelder sig vores service og laver en betaling. (alt dette kan trackes via url etc) Herefter tilfalder 12 USD til dig - i og med, at du har henvist en betalende kunde til os. 

mvh

Babar

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:21

Hej Flemming.dk

Mener du at hvis jeg har et produkt jeg gerne vil sælge, til et stort firma, og tjene kassen på den éne ordre, så kan du skaffe kontakten og måske "smøre" dem lidt, så de køber mit produkt?

Kan du sælge mit nye produkt: 3D vægpaneler, til Bestsellers 1100 butikker, så skriv endelig til mig, så er jeg frisk Yes

Eller mener du, hvis du kan skaffe et job til en arbejdsløs person, som så skal give dig 15% af hans første månedsløn, for dit arbejde? Om det kan lade sig gøre rent praktisk?

Det findes allerede! De kaldes "Headhuntere" og der er lavet en film om dem Wink

Dbh

Michael Haahr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:35

Babar, aha ikke uinteressant..

Michael, jeg mener begge dele. Både BtB - Jeg skaffer lead til dig fx. Og ift at skaffe lead til jobsøgende.

Altså, jeg prøver at udforsk begrænsninger og muligheder for LEADS, er ikke erfaren på området. Derfor kan indspark fra aminoer være med til kaste lys over gråzonerne..

Ja, filmen headhunterne er go. Mit projekt er lidt at bruge de "metoder" eliten benytter sig af for at begunstige forretningen eller få ny karrierejob, og modellere det lidt så det passer til et mere normalt niveau, og finde ud af om LEADS kan bruges ml. aminoer fx.. 

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:39

flemming.dk:

Hvad vil DU betale for et godt LEAD til DIN forretning?

10% of their invoices FOREVER MINIMUM Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 09:34
Jeg vil typisk gerne betale 20kr for et salg, men betaler i øjeblikket 15% i stedet, hvilket bliver nogenlunde det samme med en gennemsnitlig ordreværdi på 150kr
For et signup til nyhedsbrev tilbyder jeg dog kun 2kr - selvom det muligvis er mere værd er det sat lavt for at undgå misbrug.
Det hele gennem PartnerAds.
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)