Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop i opstartsfasen søger smykkeproducenter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi er i gang med at starte en webshop op. Webshoppen vil fokusere på salg af mandlige smykker og accessories. Motivationen kommer ud fra den observation, at der de seneste år har været en voksende efterspørgsel på netop mandlige smykker, da mænd i stigende grad går op i deres udseende og er blevet mere bevidste omkring hvilke signaler de sender ud fra deres påklædning.

Det vi kan bruge dig til er så: produktion og design af smykker, vi er altså åbne over for ikke eksklusive smykker. Det eneste krav er dog, at disse smykker alle passer på vores profil. Den type af smykker vi ønsker at sælge er i stil med de populære "Kaballah"-smykker. Men har du forslag til smykker der passer ind er vi selvfølgelig åbne over for dette.

Mit spørgsmål er så, er der nogen af jer på sitet, der allerede er involveret i smykkeproduktion og design, eller har i kendskab til nogle inden for denne branche?

Vi stiler efter at være i top 10 indenfor denne branche, da vi har erfaring indenfor SEO (Søgemaskineoptimering) og derved kan sikre de bedste betingelser for salg af smykkerne.

Venlig hilsen

Niklaas

Tilmeldt 2. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:50
Hej jeg står med et komplet smykke værksted jeg har mulighed for en middelstor produktion men har plads til udvidelse så skulle vi ikke tage at starte med et telefonmøde mit nr er 31778380
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:33

Det lyder godt. Jeg giver dig snarest muligt et kald.

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 14:04

Hej Niklas,

afhængig af volumen, kan du eventuelt finde asiatiske producenter på enten alibaba.com eller eazybizchina.com

held og lykke

Heidi

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 06:41

Hej Niklaas

Hvis du kan finde en designer, normalt betaling er design kost og derefter 3-5% af salg, så kan jeg stå for produktion af dine varer, om det er manchet knapper, halskæder, rustfri stålsmykker.

Desværre kan ejg ikke tilbyde dig design med derimod kvalitet og volume hvis dette kommer på tale. jeg arbejder tæt sammen med flere top producenter der leverer til flere af de franske modehuse.

Der er nok en dygtig designer fra kunsthåndværker skolen som kunne bruge lidt udfordring inden for udvikling af en kollektion til jeres web-butik.

Pris er normal pris fra Thailand.

Hilsen

Michael Jacobsen

email: mcj@loxinfo.co.th

Hilsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)