Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der har erfaringer med Groupon.dk?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Ramskov:
Tak for linket. Det ser og lyder godt nok ret underligt. Især groupon´s mærkelige standardbesvarelser.

Selv tak. Du er da noget mere pænere i din tone og kan se det lidt det jeg søgte i linket Yes Ja deres standardbesvarelser er sgu ikke noget man kan bruge! 

Rasmus Ramskov:

De har lavet ret heftig opsøgende salgsarbejde, og har kimet mig ned. Jeg er i forvejen ikke så meget for 50%deal firmaer da jeg synes det er dyr markedsføring.

Lyder som om det ikke er helt dumt at springe over i første omgang.

Ja tror du har ret! :) nu må vi se om der er flere vrede Aminoer eller andre der kan se og har erfaringer på samme måde som dem inde på trustpilot

Du skal i hvert fald have mange tak for dit inlæg og håber du får en dag med masser af solskin og glæde! Skype-CoolSmile

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Dem der har skrevet noget dårligt om dem, er før firmaet overhovedet var startet i Danmark, så er det sgu da klart i får en standardmeddelelse, som endda peger hen på en anden meddelelse som i ikke gider læse. 

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jensen:
Dem der har skrevet noget dårligt om dem, er før firmaet overhovedet var startet i Danmark

Da ikke den sidste der ikke har fået sine 50 kr? 

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset hvor meget uenighed der er omkring c.s.sørensen oprindelige indlæg (som jeg som udgangspunkt heller ikke syntes bidrog synderligt meget, men det er vel det cafe og hygge netop kan bruges til) så synes jeg det er rart med en aminobruger der beholder den gode tone overfor alle der har svaret i denne tråd, også selvom han er lidt i modvind:)

Istedet for at blive ved med at kommentere på det (u)rimelige i hans antagelser, kunne det være fint hvis der var andre der har erfaringer med Groupon i Dk som kunne sige noget. Jeg er desværre selv blevet skræmt lidt væk af deres sælger som umiddelbart ikke kan huske hvad jeg sagde sidst vi snakkede, hvergang han ringer. 

Groupon er et stort internationalt firma, så det skulle da være mærkeligt hvis det ikke ender med at virke herhjemme også.

Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

C S. Sørensen:

Jesper Jensen:
Dem der har skrevet noget dårligt om dem, er før firmaet overhovedet var startet i Danmark

Da ikke den sidste der ikke har fået sine 50 kr? 

Nu kan jeg se du har ændret din overskrift fra at de er svindlere, til om folk har erfaring med dem og det ændre jo det hele en masse.

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

NEJ!!! Det har jeg ikke!Smile

Det har en Amino administrator!

Jeg synes også det er lidt irriterede de gør det, for jeg har postet det under Cafe og hygge,. og der er det vil tiiladt at skrive hvad som elt undtagen trusler selvfølgelig. 

DU kan gå ind og se hvem der har rettet det! :)

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jensen:
Nu kan jeg se du har ændret din overskrift fra at de er svindlere, til om folk har erfaring med dem og det ændre jo det hele en masse.

Du kan se med rød skrift hvem der har rettet det. Det er en Henrik Koudahl!

 

Fra København Ø
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 24
Fra  nordicADmedia Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv super gode erfaringer med Groupon både som kunde og leverandør.  

I øjeblikket hjælper vi Groupon med deres affiliate aktiviteter i DK og 16 andre lande i verden.  

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold fingrene langt væk fra sweatdeal sites, der har til formål at hjælpe forbrugere ind i jeres butikker, ved at lokke med "halv pris". I kommer aldrig til at tjene penge på de forbrugere, som disse sites henviser til jer. 

Lav pris skaber heller ikke loyale kunder. Loyale kunder er ligeglade med prisen, og har valgt jeres butik, fordi I giver værdi til dem på anden vis.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)